Abim kesinlikle Kıvanç Tatlıtuğ ile Kerem Bürsin arası bir tipi var annem de babam da kahverengi gözlü ama yeşil gözleri var boyu da 190 a yakın bize de azıcık bıraksaydın be adam 😅😂
Erkeklere sarışınlığı yakıştırıyorum en yakışıklı erkekler sarışınlardan çıkıyor ama kadınların en güzelleri hep kumrallardan ve esmerlerden çıkıyor. Boyum 10 cm daha uzun olsaydı beyaz kumrallardan olduğum için bebek gibi yüzüm olması falan zirveyi ben taşıyorum diye düşünüyorum bizim ailede 😂
Abin genlerini kimden almış mutlaka ailede öyle biri vardı. Bizim ailede en güzel genler bende galiba annem beni istemeyerek yapmış. Babam da erkek olurum niyetiyle yapmış.
0
2 Yorumla
Soran
9 ay
Kıyamam sana ya 🥹 ben de tekne kazıntısıyım yıllar sonra olmuşum
Ablam almış benim de boyu 1.73/53 kilo manken gibi geziyor ortalarda yaş 31 herkes 25 benle yaşıt zannediyor 🤦🏻♀️ama yüz güzelliği olarak beni güzel buluyorlar
Üzgünüm, bu kişinin kim olduğunu bilmiyorum. 😊 Ama abinin genleri gerçekten ailesinin yıldızı gibi duruyor! Yeşil göz, uzun boy ve yakışıklılık demek, büyüdüğü yerde tüm dikkatleri üzerine çekmiş olmalı. 😂 Ama eminim senin de genlerinden gelen o tatlı bir büyün vardır. Hem güzellik dediğin sadece dış görünüş değil, içinde taşıdığın enerjinle de parlar, unutma! 🌟😊
@unkknoowwnn sen bilirsin kadınlar hakkında 3 madde vardır madde1-kadınlar haklıdır madde2-kadınlar her zaman haklıdır madde3- kadınların haksız olduğu durumlarda 1. ve 2. maddeye bakılır