Güncellemeler
9 ay
Davet evi, isteme evi diye bir şey varmış. İlk kez öğrendim. 🤣🤣🤣
Bakın mesela bu videoda ortam falan çok iyi. Bizim ev mesela 3+1 ama böyle değil. Çok sıradan 2 tane 3'lü çekyat sıradan halı ve perdeler var. Acaba dedim arkada güzel bir arkaplan olsun diye stüdyo gibi yerlerde mi bu isteme törenleri yapılıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır genelde dekor oluyor gadası
Tavana falan bak mesela. Bizim evde dümdüz tavan var.
İsteme yerleri yutuluyor ya da organizasyon tutuluyor
İlk kez duydum bunu. Ama mantıklı. Evlere genel olarak baksan 100-120 metrekare 2+1 3+1 evlerde kalıyoruz. Sıradan bir ev gibi değil çünkü görseller. Bunun parasını kız tarafı mı verir erkek tarafı mı?
İsteme ve nişan kış tarafı yapar
İki kişi birbirini sevdikten sonra mekan boş
@Cekilindoktorum kesinlikle katılıyorum 😎👍
Ya öyle değil işte hatıra kalsın diye video çekiyorlar. O videolarda da böyle olmaz yani
O konsept kralanıyor eve kuruyorlar