Açılmak istiyorum fakat yapamıyorum?

10 yaşında ailem tarafından kapatıldım ve 8 senedir bu durumun içindeyim. Defalarca açılmak istedim sonuç tabiikide evden atılmakla tehtid edilmek. Yaşıtlarıma özendim mezuniyetlerde onlar gibi giyinmek istedim. Son derece muhafazakarlar evde bile şort giymek yasak onların istediklerini yapmassam eğitim hakkımı elimden almakla tehdit edildim defalarca. Her zaman makyaj yapan ve istediklerini giyip geç saatlerde dolaşan kızlar gibi olmak istedim. Arkadaşlarım istediklerini giyip, yapıyor diye annem onlara 0rospu s2rtük gibi lakaplar taktı bu yüzden dışarı çıkmamda yasak. Bu yobazlıkla ne yapacağımı bilmiyorum anne tarafımla aynı binada yaşıyorum 8. sınıfta Atatürk'ümün fotoğrafını asmak istedim diye akrabalarım karşı çıktı. Kaç kere zorbalık gördüm kapalı olduğum için. Bu yüzden iletişim eksikliği ve kekemeliğim var. İnsanlarla konuşamıyorum çünkü bana bakışları çok yargılayıcı oluyor. Ortaokuldan beri kimseyle konuşamadım basit bir merhaba kelimesi bile benim için çok zor. Bütün hepsi annem yüzünden. Ama evden atılırsam geçinebileceğim birikimim yatabileceğim yatağım yiyebileceğim yemeğim yok. Artık çok çaresizim herkesin dalga geçmesinden ve içimdeki isteksizlikten bıktım. Özgür olmak istiyorum evde oturup koca beklemek değil.

Açılmak istiyorum fakat yapamıyorum?
Cevapla