İşim sebebi ile kiralık eve çıkacağım.
Taşınacağım yer çok muhafazakar bir yer ve saçma sapan sorulardan çok sıkıldım.
"Evi ne amaçla kullanacaksınız?"
" Bekara ev vermiyoruz"
" Evde kimle kalacaksın?" vb sorular..
En son " Evi ne amaçla kullanacaksınız?" diyen birine
" Genel amaçlı" demiştim. Adam yüzüme kapattı.
Bir keresinde de
"Üst katta bekar kızlarımız var" demişti biri.
" Beyefendi kızlar için aramadım, kiralık ev için aramıştım" diyince ağzına geleni söyledi kapattı.
Bekar olanlar sokakta mı kalsın?
Bu nasıl bir mantık? 🙄🙄
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Mantık şu evli olunca eve daha temiz düzgün bakılır deniliyor ama hiç alakası yok
Aynen...
Ama bizim kültürümüzde kısmen haklılar..
Daha öncede eve çıkmıştım.
Cuma günü mesai bitimine 30 dk kala anacığım arardı "hadi gel bekliyorum " diye.
Bu evin temizliği vardı, yoktu soran olmadı
aman sende bunu mu düşünüyorsun
Sen hiç denedin mi tek olarak ev bakmayı?
Kadın olsan ayrı, erkek olsan ayrı dert
öyle de yapıcak bişey yok
Saçmalık ya iş çığrından çıktı
E yani...
Biri vardı kızıyla birlikte çıkmıştı kapıya...
" Biz de Bekara verecek ev yok" :dedi
"E o zaman kızını da ver mutlu mesut geçinelim " demiştim 😀
Mahallenin ortasına kadar kovalamıştı adam beni 😀
Akhdjsdjhdhdh
Bilmiyorum