Kızlara neden o lafı söyleyen kişiler var?

Erkekler Türk kızına kezban diyor doğru söylediğini düşünüyorum bir gün öncede burada biri bana " para için imanını satarsın " demişti. Sokakta çıplak gezen kızlara niye o lafı söylemiyor kısa şort giyene neden hakaret etmiyor. Çok zoruna gitmiş mal varlığımı ve paramı kıskanmış ben eğer zengin olsaydım benim tüm mal varlığımı isteyecek kızlar çok olurdu birde " çalış paranı kazan " yok " para avcısı " . Sizin kim olduğunuzu da çok iyi biliyorum. Sizin paranızla mı kendime altın ve takı alıyorum parası sizin cebinizden mi çıkıyor. Siz 14 ve harta 13 yaşında fingirdes olup kırıtıyorsunuz çıplak geziyorsunuz ben zengin erkek ile sevgili olduğum için çok zorunuza gitmiş. Diktir diktirene asıl siz kendinizi pazarlıyorsunuz. paramı ve servetimi kıskanıyorsunuz. birde güzel değilsiniz çok çirkinsiniz siz kendi tipinize bakın önce. Tipsiz sizlere denilir.. çıplak gezen kızlara ses çıkarmazsınız ancak bana ses çıkarırsınız.. kudurdunuz bunu biliyorum. Kezban demişler doğru diyorlar.

Kızlara neden o lafı söyleyen kişiler var?
Cevapla