Kuzenim bize geldiğinde odadan çıkmadım ayıp mı oldu vicdan azabı çekiyorum?

Bugün kuzenim sabah 10 da bize geldi, ben de sabah olduğu için sadece hoş geldin diyip odama geçtim ve soğuk davrandım akşam 5 e kadar oturduğu için de sıkıldım o da fark etmiştir. Sizce haklı mıyım? Bir yandan da üzülüyorum

Kuzenim bize geldiğinde odadan çıkmadım ayıp mı oldu vicdan azabı çekiyorum?
Cevapla