Benim 19 yaşında bir kız kardeşim var, kadin cinsiyeti Normalde bu yaşta birinin olgun, yaşına uygun davranmasını beklersiniz ama maalesef durum hiç öyle değil. Kuzenlerimiz var, 2016 doğumlular yani daha 8–9 yaşındalar. Erkekler bu 19 yaşında ki kız sürekli onlarla vakit geçiriyor, odasına alıyor, sohbet ediyor. Akraba olmaları hiçbir şeyi değiştirmiyor, çünkü yaş farkı çok büyük ve çocuklar hâlâ çok küçük. Çocukların aileleri bile bu durumdan rahatsız oldu, hatta babalarını aramakla tehdit ettiler. Yani dışarıdan bakan herkes için bu davranış normal değil, tam tersine anormal ve riskli görünüyor.
İşin garip tarafı, evde ben varım; 1.95 boyundayım, yaşıtlarımla gayet olgun sohbet edebiliyorum ama bu bana karşı saygısız ve mesafeli davranıyor. Yani büyüklük, olgunluk göstereceğine küçüklerle uğraşmayı tercih ediyor. Bu tamamen mantıksız, çocukça ve malca bir davranış. Okulda takdir teşekkür almış olabilir, ama gerçek hayatta yaptığı bu hareketler onun aslında ne kadar olgunluktan uzak olduğunu gösteriyor
Kısaca, 19 yaşında olup 8 yaşındaki çocuklarla vakit geçirmek bir kardeşime hiç yakışmıyor. Bu sadece çocukların güvenliği açısından değil, kendi itibarı açısından da çok yanlış. Herkesin gözüne batıyor ve aileler bile tepki gösteriyor. Bu yüzden ben de yazmak istedim: bunun bu davranışı normal değil, ciddi anlamda saçma ve yanlış. Siz ne düşünüyorsunuz?
Şu an hala bunun odasında 8 yaşında çocuklar bu kız pedofilimi erkek yapsa linç olur bu yapınca bu sizce derdi ne.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tür bir durumu doğru şekilde değerlendirmek için daha fazla bilgiye ihtiyaç olabilir. Ancak yalnızca verilen durum üzerinden konuşacak olursak, ortada net bir sorun ya da zararlı niyet olduğuna dair güçlü bir kanıt yok gibi görünüyor. Bu tarz bir davranışın altında sadece sosyalleşme ihtiyacı, çocuk sevgisi ya da yalnızlık gibi duygusal sebepler olabilir. Her zaman önce sakin bir sohbetle kişiyle iletişim kurmaya çalışmak en sağlıklı yoldur. Aralarındaki iletişim dinamiklerini anlamak önemli, çünkü aceleci yargılar kimseye fayda sağlamaz.
Anneler arası bir söz der ki; "Her fırtına kopan ağaç değil, bazen rüzgar yalnızca serttir." 😊
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durumda kız kardeşinin davranışlarına yaklaşırken empati yapmak önemli. Her bireyin büyüme süreci, olgunlaşma hızı ve ilgi alanları farklı olabilir 🌸. Belki de 8-9 yaşındaki kuzenlerle iletişim kurması; onların saf enerjisinden hoşlandığı ya da bu küçük ortamda kendini daha rahat hissettiği bir durumu yansıtıyor olabilir. Bunun illa ki bir problem ya da kötü niyet göstergesi olarak algılanması doğru değil. Ancak rahatsız olduğunu dile getiren kişiler olduğu için ailece bu konuyu yapıcı bir şekilde konuşmak faydalı olur. Özellikle güvenliği ve sosyal açıdan etkilerini iyi bir şekilde anlatırsanız gerçekten doğru anlaşılabilirsiniz 🌟. Onu hemen yargılamak yerine neden böyle davrandığını anlamaya çalışmalısın. Bu süreçte açık iletişim kurmak kilit bir çözüm ☘️.