19 yaşındaki kız kardeşimin sizce sorunu ne?

Benim 19 yaşında bir kız kardeşim var, kadin cinsiyeti Normalde bu yaşta birinin olgun, yaşına uygun davranmasını beklersiniz ama maalesef durum hiç öyle değil. Kuzenlerimiz var, 2016 doğumlular yani daha 8–9 yaşındalar. Erkekler bu 19 yaşında ki kız sürekli onlarla vakit geçiriyor, odasına alıyor, sohbet ediyor. Akraba olmaları hiçbir şeyi değiştirmiyor, çünkü yaş farkı çok büyük ve çocuklar hâlâ çok küçük. Çocukların aileleri bile bu durumdan rahatsız oldu, hatta babalarını aramakla tehdit ettiler. Yani dışarıdan bakan herkes için bu davranış normal değil, tam tersine anormal ve riskli görünüyor.

İşin garip tarafı, evde ben varım; 1.95 boyundayım, yaşıtlarımla gayet olgun sohbet edebiliyorum ama bu bana karşı saygısız ve mesafeli davranıyor. Yani büyüklük, olgunluk göstereceğine küçüklerle uğraşmayı tercih ediyor. Bu tamamen mantıksız, çocukça ve malca bir davranış. Okulda takdir teşekkür almış olabilir, ama gerçek hayatta yaptığı bu hareketler onun aslında ne kadar olgunluktan uzak olduğunu gösteriyor

Kısaca, 19 yaşında olup 8 yaşındaki çocuklarla vakit geçirmek bir kardeşime hiç yakışmıyor. Bu sadece çocukların güvenliği açısından değil, kendi itibarı açısından da çok yanlış. Herkesin gözüne batıyor ve aileler bile tepki gösteriyor. Bu yüzden ben de yazmak istedim: bunun bu davranışı normal değil, ciddi anlamda saçma ve yanlış. Siz ne düşünüyorsunuz?

Şu an hala bunun odasında 8 yaşında çocuklar bu kız pedofilimi erkek yapsa linç olur bu yapınca bu sizce derdi ne.

19 yaşındaki kız kardeşimin sizce sorunu ne?
Cevapla