Amcası vefat etti yazmiyor kendiliğinden?

Amcası vefat etti, o yüzden urfaya gitti, bende ona tabiki yanında olduğumu söyledim, dedim seni bugün rahat bırakim rahtsız etmek istemem dedim, sen istersen yazarsin dedim, oda tamam olur dedi, 2 gün sonra ben yazim dedim "nasıl oldun umarım biraz daha iyisin" oda bana yazdı biraz iyim diye resim yolladi taziyede olduğunu söyledi bende tamam yazdım, oda bana yazdı "ben sana yazarim" diye, bende "tamam olur kendine dikkat et" dedim oda geri yazdı, şimdi yazdıkdan sonra aradan bir gün geçti yani öbür günü yazmadı bana hiç, ama mesela whatsappa ve instagrama giriyor, ama yazmiyor, nasıl davranmalıyim ve neden yazmiyor bana ona saygıl ve anlayış gösterdiğim halde?
Amcası vefat etti yazmiyor kendiliğinden?
Cevapla