Ailesinin asırı büyük olmayan böyle yapı inşaat sirketi olan çocuk neden zengin değil?

Geçen sene taktıgım çocuğu mezun olduktan sonra stalklamaya karar verdim😔😔okulumuz serbest kıyafetti biraz fazla aynı kıyafetle geliyordu okula hergün. Yanlış anlaşılmasın yargılamıyorum durumu olsa bile anlarım ama stalklarken gördüm yani soyadından akrabalarından falan yapı inşaat şirketi küçük bir yer var asırı büyük değil dediğim gibi ve hayvancılık işleri yapanı da gördüm. Benim babam işçi annem ev hanımı öyle aile işi yokken bile ben bile okula ondan daha fazla farklı kıyafetle gidiyodum. Ve tam evini ben görmedim ama duyduklarıma göre şehrin adı cıkmıs kötülükte kenar denilebilecek roman mahallesinde de yasıyor sanırım. Okulumuzda mahalle okuluydu obp ile alan Ağrılı kendisi Kürttür aşiret değil ama ailesi geniş ve böyle anlattıgım işleri yapan birileri. Merak ettim şimdi zengin mi değil mi zenginse niye roman mahallesinde oturuyorlar koleje gitmedi falan ben olsam koşa koşa giderdim gece gece taktım buna😔😔

Ailesinin asırı büyük olmayan böyle yapı inşaat sirketi olan çocuk neden zengin değil?
Cevapla