Erkekler tek kadınla konuşmaz bu dogrumu?

bu işin kadını-erkeği pek kalmadı son dönemde, herkesin en azın 5 tane konuştuğu var. en kötüsünün zihninde 2 tane yedeği var arkadaş ayağı yaptığı. 1 kadınla/erkekle konuşanlar ya da flörtleşenler de mutsuzluğa mahkum oluyor haliyle.

benim merak ettiğim konu kadınların erkekler hakkındaki düşünceleri. genel itibariyle kadınlar kendisine yazanlar arasında seçen, erkek her önüne gelen yazan vaziyette türkiye'de. peki kadınlar, erkeklerin her önüne gelen kadına yazdığını bilmelerine rağmen nasıl partner/eş/flört her neyse seçiyorlar😳

Erkekler tek kadınla konuşmaz bu dogrumu?
Erkekler tek kadınla konuşmaz bu dogrumu?
Cevapla