Annem hep mutsuz ve bütün enerjimi emiyo?

Benim annem kendimi bildim bileli bişeylerden keyif almayan biri yalnızca kendi doğuştanki ailrsi kardşeleri yeğenleri anne babasınım yamında mhtlu. Gayet mutlu evliliği d evar ama evde hep ofluyo hep mutsuz gülmğyo keyif almıyo hep yorgun aygın baygın. Şimdi nişan sürecindeyim sürekli bi şeyler çıkarıyo. Sürekli acele mi ettik diyo. Biz nişan tarihi aldıktan 2 hafta sonra kuzenimin kınasının nişanımdan 1 gün önce başka bi şehirde oldupumu öğrendik. O kuzenimin anne babasıyla görüşmüyoruz ama özel günlerde mecbur bi araya geliyoruz amcamla aramız yok. Kınaya zaten gitmicektik de 4 saat yol. Neyse şimdi diyoki kimse gelmez nişana gün değiştirelim kimse olmazsa napıcaz. Dedim napiyim gelmezlerse gelmesinler her şey karşışıklı biz de onun kızınınkine gitmeyiz ertesi güne isterlerse buraya geri dönüp nişana da katılabilirler. Düğün sahibi olan amcamın gelmemesini çok normal karşılarım işi gücü telaşesi var diğerleri için diyorum bu arada. Çünkü düğünü olan amcamla aileden kimse görüşmüyo. Adam herkesle küs. Ona da gitsinler tbaiki ama gelmrzlerse d edeiğim gibi karşılıklı. Böyle sürekli ilişkim hakkında sorunlar bulmaya çalışıyo. Sürekli stresli. Bundna dolayı onunla hep kavga ediyorum ama bıktım artık. Hep mi bi insan olumsuz konuşur. Abim de evlendi yengemin ailesini hetkese öve öve bitiremiyo. Sırf hemşehrisi diye. Damadının ailesi de halbuki neredeysr hemşehri yani aynı yöre direkt komşu şehirler ama yok. Sürekli önümden önümden iş olmasın der gibi olumsuz bi şeyler söylüyo. Hayır yengem ailemize asla uymuyo ona arkasından laf edip duruyolar nasıl biri istiyolarsa damat olarka karşılarıns öyle biri getirdim ama yine bişey buluyo.

Annem hep mutsuz ve bütün enerjimi emiyo?
Cevapla