Neden böyle oluyor yalnızca ben de böyle gibi hissediyorum?

Sürekli olgunlaşmamış geliştirmemiş işi gücü olmayan insanları çekiyorum maddi isteğim zenginlik para altın lüks ev araba isteğim yok ama en azından düzenli işi gücü olan biri olsun istiyorum ama ne hikmetse karşıma çıkanlar hep okumamış kendini geliştirmemiş ya da asgari işi gücü olmayan boş erkekler çıkıyor. Yanlış anlaşılmayım küçük görme amaçlı demiyorum ama Mesela tanışıyoruz ne okumayı, gezmeyi seviyor , ne bir hayattan beklentisi amacı var , baskıcı psikolojisi bozuk, hemen işi cinselliğe getirenleri saçma sapan insanları saymıyorum bile düzgün biri çıkmıyor karşıma. Diğer kızlara bakıyorum hep kendilerine uygun biriyle hemen tanışıp evleniyor. Fazlasını istemiyorum ama hiçbir beklentisi olmayan boş gelişmemiş birini de istemiyorum, yalnızlıktan bunaldım ama içime sinmeyen biriyle de sırf evlenmek için evlilik yapmak istemiyorum düzgün birini bulup evlenmek neden bu kadar zorlaştı ya ne olacak böyle?

Neden böyle oluyor yalnızca ben de böyle gibi hissediyorum?
Cevapla