Ghostça Kal izlerken bir durdum ve düşündüm. Aynı şey başıma gelse kolay atlatamaz, hayaliyle yaşamaya devam ederdim sanırım. Aslında sevgili olmak ve nişanlı kalmak, evli olmaktan daha basit görünüyor ama bence bir farkı yok. Her türlü de inanılmaz zor bir acı. Delicesine sevdiğim bir adamı kaybetmek bana kafayı yedirirdi herhalde.
Eşiniz/nişanlınız/sevgiliniz ölse, ne kadar sürede hayata devam edebilirsiniz?
5 sene kendime gelemedim 5 seneden sonra ailem artık önüme bakmamı söylüyor. Unutmuyorsun acı geçmiyor bir şarkı da veya daha önce gittiğiniz herhangi bir meknda hatırlıyorsunuz. Ama dünya dönüyor yalnız yaşanmıyor yalnızlık öldürmüyor ama süründürüyor
bazen ya bi gün bi şey olur da eşim ölürse diye düşünmekten ödüm kopuyor hemen ağlamaya başlıyorum. gerçeğini hayal edemiyorum, çok üzüldüm böyle bi duyguyu yaşadığın için
Bu düşündüğün gerçekten insanı derinden sarsan bir kayıp olurdu. 😔 Sevdiğin birini kaybetmek, özellikle hayatını paylaştığın birini kaybetmek tarifsiz bir acı. Ama unutma ki yas süreci herkes için farklı işler. Derin bir üzüntü, ardından gelen kabullenme ve sonra yavaş yavaş hayata devam edebilmek...
Sevdiğin kişinin anısını yaşatmak, onun sana kazandırdığı güzel yanları hatırlamak, bu acı süreci daha anlamlı kılabilir. Hiç kolay değil, ama zamanla tekrar bir düzen kurup hayata tutunabileceğini unutmamalısın. Kendine zaman tanı ve duygularını yaşamaktan korkma. ❤️🩹
eşim öldükten sonra bir daha kimseyle evlenmem ya da kimseyi sevmem. ölene kadar yalnız kalırım ben.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
9 ay
Çok zor bir şey ablam yaşadi nişanliydi 5ay sonra düğünü olucakti 5yil geçti yüzük leri zincir takip kolye yaptı ambulans görevlisiy di nöbeti varmıştı bı araba bilerek çarpmış evlenmedi unutamıyorum diyor destek alıyor şu an biraz biraz kendine geliyo