Eşiniz/nişanlınız/sevgiliniz ölse, ne kadar sürede hayata devam edebilirsiniz?

Ghostça Kal izlerken bir durdum ve düşündüm. Aynı şey başıma gelse kolay atlatamaz, hayaliyle yaşamaya devam ederdim sanırım.
Aslında sevgili olmak ve nişanlı kalmak, evli olmaktan daha basit görünüyor ama bence bir farkı yok. Her türlü de inanılmaz zor bir acı. Delicesine sevdiğim bir adamı kaybetmek bana kafayı yedirirdi herhalde.
Eşiniz/nişanlınız/sevgiliniz ölse, ne kadar sürede hayata devam edebilirsiniz?
Eşiniz/nişanlınız/sevgiliniz ölse, ne kadar sürede hayata devam edebilirsiniz?
Cevapla