Günaydinss beybiler🪻🪻Yahu bu eylül ayını hayatta sevmem püskül gibi salladı bizi zalımın ayı 😂😜


Yeni bir ilişkin var ya da olacak önemli bir kaçtane seyahat yapacaksın kısa vadeli planların var ve olacak hayatında bazı yenilikler ve değişimler yapmak istiyorsun bu konuda ilgili beklediğin bir haber var kısa zamanda güzel haber alacaksın
Cevap
31Cevap
Ekimi de teyet geçelim hemen kasıma girelim 😂
az kaldı geçeceğiz
Olur hemen level atlayalim gadası 🤣
Aynen ay başı gelmesi lazım maaş bitti sayılır ksksks
Allahtan sadece ebemizi gerisini bıraktılar 😀
Az kaldı geçeceğiz sonra Kasım sonra kış ve balık sezonu gelir ben genelde ilk bahar ve sonbahar mevsimini seviyorum.
Geçişlerde ben de çok zorlanıyorum ama acele de etmeyelim abla sunumlar ödevler falan gelecek azıcık ilk haftaların sakinliğini yaşayalım. d
Eylül ayının ortasından bildiriyorum, şu ana kadar çok tuhaf geçti. Hasta da etti beni hapşıı 😃
Neden sevmiyorsun? Eylül ayı olmasaydı ben de olmazdım, çünkü Eylül'de doğdum. 😁
Evet; Başak burcuyum.
Sen de mi Eylül'de doğdun?
Az kaldı az kaldı ama istersen abla kumandayı vereyim ileri sar 🤭🤭
Ya defolsun gitsin şu ay yıldım bak çok ciddiyim. d
Aynen şu eylülde bir kasvet var.. Ne gudubet bir ay..🤦🏼♀️
Ağustos olmaz mı? Denize giderdik biz de en azından
Eylül ayına karşı Neden bu nefret kraliçe 🤔
Agustostan bir şey anlamadım eylülün tadını çıkaralım ya 🤗
Pazar sevemezsin Eylül sevmezsin ahaha sende acayipsin 😅
Yuk yük ne istersin bunlardan bea 🤣
Pazar güzeldir çift yevmiye günü
yağmur yağsın kar yağsın fırtına olsun kış gelsin allahımm
Bence çok güzel bir ay
Daha sonbahara alışamadım eylül geldiği gibi hasta olfum bari biraz alışsaydık 🥲
Ekime geçeceğimize hazirana geri dönsek ya
Bu ay bana da hiç iyi gelmedi 😁
Sihir yapimde hemen gelsin Ekim😄
Şurda ekime ne kaldı zaten 🥲
Kahve ve güzel eller. Ne hoş
sen geç biz sana yetişiriz
Ben de ekimi bekliyorum 🥂🎈
Evet geçelim çok sıkıldım
2026'ya geçelim keşkem
Gelirse ekime gelmezse s… me
Yok geçmeyelim bir sürü iş var Eylül'de daha
Ayı bırak 2026 ya geçelim
olmaz maalesef
Aşkım acilen 2026’ya geçmem lazım benim
Tamam, ileri sarıyorum.
Ben de sevmedim. Hadi çıkar bizi eylülden
Eylül ayından hiç cikmayalim mumkunse sjjg
Keşke hep eylül kalsa
Günaydın. Eylül ayı iyidir seni kısa hazırlıyor
Eylül demek benim ayım. 🍂
az kaldı ekime
Geçmeyelim
Aynen ya geçsekte tatile gitsem
Acelen ne bro
Geçelim
Bencede hemen ayın 1 i olsun 🙂
Az kaldı dayan 😅
Geçerse ekime
Aynen öyle
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?