Arkadaşlarınızla sürekli iletişimde olur musunuz böyle bir beklentiniz var mı?

Yazsın arasın sorsun falan ister misiniz? Beklentilerden nefret ediyorum hfjfkf kimseden bişey beklememek kadar güzel bişey yok herkes şunun tadına varsa hayat çok güzel olmaz mı ya allah içinn

Arkadaşlarınızla sürekli iletişimde olur musunuz böyle bir beklentiniz var mı?
Cevapla