Her kadın bu sözü ömründe bir kezde olsa duyarmı?

Or... pu lafını her kadın ömründe bir kezde olsa duyarmı bu yakıştırmayla karşılaşırmı... Benim resmen travmam oldu bu laf küçüklüğümde sınıftaki erkek arkadaşlarımla konuştuğum için or.. oldum ama normal konuşma sevdim or... Oldum herhangi bir mağazada çalışan erkekle normal bir konuşmam geçti or... Oldum evlendim dedimki bu laftan kurtulurum artık kocam devam ettirdi elin kızları benim yaşta erkeklerle yatıp kalkarken anaları onları savunurken ben hiçbir şey yapmadığım halde or. Oldum benim hep çok güzel olduğumu söylerler çok isteyenim oldu çok peşimde koşan oldu ama ben evlenene kadar kimseyle sevgili olmadım kocamla yaşadım her ilkimi kocam kıskançlık krizlerine girdikçe birisinin bana baktığını görünce oda başladı bu yakıştırmayı yapmaya eskiden çok üzülürdüm yalan yok yine üzülüyorum ama anladım ki insanlar bana or.. pu dedi diye ben öyle olmadım bu onların problemi tamamen yinede haketmediğim şeyler yaşadım bu laf yüzünden şu an eşimle ayrı yatıyorum...

Her kadın bu sözü ömründe bir kezde olsa duyarmı?
Cevapla