Annemden artık çok sıkıldım lütfen okuyun bişey diyin?

Annem gerçekten sorunlu birisi. Ortada bir şey yokken bile bi şekilde olay kavga çıkarmayı başarabilen birisi. Babamı zaten konuşmuyorum kaçıncı sınıf olduğumu zor biliyo ha bide yüzüme gülüp arkamdan anneme dedikodumu yapıyor. Anneme dönücek olursam onun problemleri yüzünden kavga ediyoruz ve kendimi savunduğum zaman bana vurmaya başlıyor. Sırf onun çocuğu olduğum için kendimi savunamaz eşek gibi muamele görmeye razı olmam lazımmış gibisinden düşünüyo kendisi. En son bugün kavga ettik. Malum okullar açılıcak üniversiteye gidicem tablet istemiştim. Aylardır bakıcaz bilmiyorum dedi okulda açılmak üzere bende ne zaman alıcağını sordum artık. Bunun üzerine her zaman ki yaptığı gibi yine aşağılayacak sözler söylemeye başladı işte tablete not alanlar ders geçemezmiş mallarmış vs alakası bile yok. Daha sonrasında olay büyüdü ve baya vurdu. Zaten her zaman vurduğu için problem etmedim evet canım yandı ama yapıcak birşeyim yok. Tek sorun ettiğim şey kedimede sertçe vurdu. Onun günahı neydi ki? Ağladım. Konuşamayan bir zararı olmayan kedime bile işkence yaptı. Dışardaki insanlar bana çok güleryüzlü gülümser olduğumu söyler ve ne kadar iyi kalpli olduğumdan bahsederler. Ama bu mutluluğum sadece görünüşte. Psikopat bi annem ilgisiz ve beni sevmeyen bir babam var. Babam annemle kavga ederken bile beni dahil ederek siz kimsiniz vs cümlelerini kullandı bize. Bana küfür bile etti. Annem keşke doğmasaydın dedi vs napmalıyım bilmiyorum yardım edin.
Annemden artık çok sıkıldım lütfen okuyun bişey diyin?
Cevapla