Erkeklerde en sinir olduğunuz şeyler neler?

Beni lütfen linçlemeyin veya erkek düşmanı demeyin. Ben kesinlikle cinsiyet ayrımı yapan insanlara önyargılı yaklasan bilmeden konuşan bir insan değilim asla öyle biri değilim. Ama bu konuda fikrimi söyleyecek olursam bakmaları. Kusura bakmayın beyler ama siz normal bakmıyosunuz. Hani eskiden kan davası düşmanlık falan vardı ya. Bir kadını görüp ona bakarken kitlenip kalıyorsunuz ya hani. Ben bir kadın olarak baktığım zaman hic hos bir hareket olmuyor. Sanki hoşlanıp beğendiği için değil de kan dusmanini görmüş öldürmeye niyetlenmis gibi hissettiriyosunuz karşı tarafa. Ve sinir bozucu oluyor. Bu durum nerde olsa böyle. Ben size bir kadına bakmayın demiyorum simdi bu lafimi söylediklerimi de yanlis anlarsiniz belki. Olabilir bir kadini beğenip bakma ihtiyacı hissedebilirsiniz gayet doğal hatta ben desteklerim bile. Ama adeta kitlenip kan dusmaninizi gormus gibi davranmak yerine kısa süreli bakıp gozlerinizi basinizi baska tarafa cevirip sonra bakmaya devam edebilirsiniz. Şimdi aranızda sanane ben istediğim şekilde bakarım seni ne ilgilendiriyor bakmamiza da mi karisiyosunuz artik diyenler olucaktir. Ben karışmıyorum bu karışmak değil bilgilendirmek. Sadece siz öyle davrandığınızda karsi tarafa nasıl hissettirdiginizi söylüyorum. Zaten ülkede bir sürü manyak ruh hastası bir kadını öldürüp denetimli serbestlik verilip sokaklarda gezen bir sürü insan var bide üstüne üstlük siz öyle bir hareket sergileyince insanin içine korku geliyor. Acaba manyağın teki mi diye dusunuyorum ben içimden.
Erkeklerde en sinir olduğunuz şeyler neler?
Cevapla