Herkes beni teselli etmek için evliliğin kötü olduğunu söylüyor. Her evlilik kötü mü?

Evde kaldım diye üzülüyorum. Arkadaşlarım da ben teselli olayım diye kötü örnekler veriyorlar. Zamanında kendileri evlenirken eteklerinde zil çalıyordu. Madem kötüydü siz neden evlendiniz diyorum. Sonra kocalarını arayıp aşkım şöyle böyle konuluyorlar. İnsanlar cidden ikiyüzlü

Herkes beni teselli etmek için evliliğin kötü olduğunu söylüyor. Her evlilik kötü mü?
Cevapla