18 yıl sonra ilk defa ailemden uzakta hiçbir tanıdığın olmadığı biryerde yaşayacağım çok garip hissediyorum hayata başladımm?

18 yıl sonra ilk defa ailemden uzakta hiçbir tanıdığın olmadığı biryerde yaşayacağım çok garip hissediyorum hayata başladımm?
Cevapla