Kızlar evlilik konusunda neden bu kadar telaşlanıyorlar?

25-26-27 yaş genç bence ama geç kalmış gibi bir panik hali var herkesde birde bazı 30 yaşını geçen erkeklerde elini çabuk tut falan diyorlar sonra hiç şansın olmaz falan tamam kimse bir ömürünü yalnız geçirmek istemez elbet ama önemli olan doğru insan ve onu bulmak çok zor yanlış biri ile evlenmek evlenememekten daha kötü bence

Güncellemeler
9 ay
Yine erkeklerin çoğu cahilliğini konuşturmuş onlara göre kadın hizmet eden çocuk doğuranyaştan ve yataktan ibaret falan zaten sizin gibi zihniyetten birisi ile evlenmekten mutsuz bir hizmet eden köle olmaktansa bekar kalmak çok daha iyi aklı olan sizin gibilerle evlenmez
Kızlar evlilik konusunda neden bu kadar telaşlanıyorlar?
Cevapla