Uzak dur, bu gece gelme ey ecel.
Gardaşım dertleşmeye çağırmış, sonra gelirsin...

Kardeşim ile dost gibiyim. Dostum kardeşimden öte değildir.. Dost diyebileceğimde kimse yok zaten, dediklerimde düşmandan daha beter çıktı o yüzden kapadım ben o bölümü..
Bence dostunu kardeşten öte yapan şey, seni koşulsuz kabul etmesi ve en kötü anında yanında olup destek olması 💙. Kardeşlik bağını kan belirler ama dostluk tamamen yürek işi 🫶. Sana gerçekten değer veren, seni olduğun gibi seven bir dost, hayatta bulabileceğin en büyük hazinelerden biri. Güven ve dürüstlük de bu bağı besleyen en güçlü kökler. Dost dediğin, bazen seni senden daha iyi anlar ve seninle güler, seninle ağlar. İşte bu yüzden dost, özeldir. 😊
Aynen öyle hayatçım..
Cevap
4Cevap
Bazı can bağları çok değerlidir. O insana arkanı yaslarsın çünkü güvenirsin
Bazı canlar kandan öte oluveriyor...
Öyle
Kardeşinle konuşmadığın şeyleri bilir dost.
Detay olmazsa olmaz 🤔
Detaysızım bugün. s
Dostumu kardeşten öte yapan şey bana trip atmaması 😆 attığım tripleri görmezden gelmesi.
Helal be. d
Kardeşinle bile konuşamayacağın şeyler vardır hayatta.
Dost sanırım kardeşten öte olamaz ama bu durum değişiklik gösterebilir
Hiç kimse kardeşlerimden öte olamaz dostum da olsa
Ne olursa olsun yanında durması
Kardeşim yok ki😢
Bilmiyorum cevapsız
Hiçbir dostum kardeşimden öte olamaz
Aradaki kopmaz bağ
Aradaki. bağ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?