• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Boşandıktan sonra kadınların evlenmesi neden 300 gün yasak?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
15
Yapay Zekaya Sor

Erkeğe değil ama? Ne alaka bu? Erkek iki kadından çocuk yapabilir yani?

Boşandıktan sonra kadınların evlenmesi neden 300 gün yasak?
Cevapla
Çocuk Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Korayby3434
    Korayby3434 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 980 cevap paylaştı.

    Cinsiyet ayrımcılığıyla ilgili değil bu Kadın ayrıldıktan sonra hamile kaldığını fark etmemiş olabilir Hemen bir erkekle evlenirse bu sefer bebeğin babası belli olmaz karışıklığa engel olmak için bu madde yazılmış Ayrıca hamile olmadığına dair Dr raporu alırsan 300 gün kuralı geçerli değildir. Eskiden DNA testi yoktu

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      300 gün hiç mantıklı sebep değil. Her kadın da biyoloji dersi almış. İster evlenir ister bekler.

      Yorumla
    • Korayby3434
      Korayby3434
      9 ay

      Kanun 1930 lardan kalma ayrıca kendine göre yorumlama. Her insanın bilinci farklı.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Leylatekin__
    Leylatekin__ Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    9 ay

    300 gün10 ay ben 4 ay olarak biliyordum çok saçma eski çağlardaki gibi bunun eski çağlarda olması normal de sonuçta insanlar hamile olduğunu korunmayı vs bilmiyorlardı o dönemler gerçi boşanmakta yoktu o zamanlarda şu anki çağ için oldukça saçma bir şey ve hamile kalmış olsa bile boşanmış baba profili de yok ortada evlenmek ister istemez o kişiye kalmış neden bağlı kalsın ki eski eşine birde yasa çıkartmışlar amaç hep kadını kısıtlamak baskılamak evlenip evlenmemek kadının kararı olsun neden yasalar karışıyor kadın birey değil mi kendi kararını veremiyor mu o halde erkekte evlenemesin şartlar eşit olsun kadın hamile olursa erkeğe bağlı kalması adınaysa erkekte evlenemesin eski eşi hamileyse diye eski eşine bağlı kalsın madem erkek evlense mesela kadın da 300 gün boyunca hamileyim diye tek başına doğum yapsa eski evli eşinden o kadına hayır mı gelir

    2
    26 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Evet çok güzel yazmışsın eline sağlık 👏 Erkekler elinde olsa kadının vajinasına zincir takar. Bunu anladık.

      Yorumla
    • Leylatekin__
      Leylatekin__
      9 ay

      Sanki kadın eşeysiz üremiş gibi kadını köleleştirme sistemi yani kurallar olacaksa iki tarafada işlesin tek tarafa değil birde 300 gün nedir kadın 300 günü bırak bir kaç haftada anlar zaten saçmalık cezalandırmaktan başka bir şey değil dna testi korunma hamilelik testleri diye bir şeyler var artık sanki cahiliye devri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Kadınları sindirmek istiyorlar. Ama sadece halkı güvensiz hale getiriyorlar!

      Yorumla
    • Leylatekin__
      Leylatekin__
      9 ay

      Din adı altında yapıyorlar bunuda kadının hamileliğini bu kadar önemsiyorsalar kadın hamileyse boşanmada olmasın madem kadını yalnızlaştırmak amaçları

      Yorumla
    • Reykart2
      Reykart2
      9 ay

      Sizde ne kadar meraklıymışsınız tekrar evlenmeye! 😅 Zaten boşanan bir insan hemen ertesi haftada veya ay'da tekrar evlenmek istiyorsa o insan normal değildir...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Erkekler evlenince normal yani! Seni gidi kadın düşmanı 🤬

      Yorumla
    • Leylatekin__
      Leylatekin__
      9 ay

      @Reykart2 mesele aslında evlenmek değil mesele eşitlik erkeğe haksa kadınada hak olmalı herkes kendi kararlarını alabilsin özgürce hep kadına işliyor kurallar baskılar

      Yorumla
    • Reykart2
      Reykart2
      9 ay

      Yahu ironi yaptım hemen sinirlenme. Tabiki 300 gün beklemek normal değil ama boşanan bir insanın da ertesi hafta veya ertesi ay evlenmesi de mantık dışı! Bir hafta veya bir ayda nasıl birini tanıyıp evlenebilir bir kadın çok merak ediyorum 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Hala kadın diyor! Bunların derdi ne evlilik ne çocuk! Bunlar kendini herşeyden üstün gören bamya!

      Yorumla
    • Leylatekin__
      Leylatekin__
      9 ay

      @Reykart2 erkekler evleniyor o ne olacak

      Yorumla
    • Reykart2
      Reykart2
      9 ay

      Yahu ne anlatıyorsun sen? Eşitliğin olmaması normal değil diyorum sen kalkıp bamya kadın düşmanı falan diyorsun. Biraz saygılı ol lütfen. Benim demek istediğim bu 300 gün muhabbetleri olmasa bile boşanan bir insanın kadın veya erkek farketmeksizin hemen ertesi hafta veya ay'da evlenmesi normal bir durum değildir, ben bunu anlatmak istedim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      O zaman erkeğe de yasak gelmeli desene @Reykart2

      Yorumla
    • Reykart2
      Reykart2
      9 ay

      leylatekin__ Erkekte evleniyorsa o da normal değil! Sen bir kadını nasıl bir haftada veya bir ayda tanıyıpta evleniyorsun? Hele ki boşanmış biri için! Iki taraf içinde normal değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      @Reykart2 işte sadece kadına diye tepki veriyoruz. Erkeğe de yasak gelsin.

      Yorumla
    • Leylatekin__
      Leylatekin__
      9 ay

      @Reykart2 ben kadınım yalnız kadınla nasıl evleneyim bizde yasaya karşıyız

      Yorumla
    • Reykart2
      Reykart2
      9 ay

      Erkeğe de gelebilir çünkü ben boşansam hemen aynı senede evlenmem. Ama ülkeyide ben yönetmiyorum 😅

      Yorumla
    • Reykart2
      Reykart2
      9 ay

      Samimi cevap verin siz evlenip boşansanız hemen aynı ay içinde tekrar evlenirmisiniz merak ettim? Ben kendim evlenmezdim...

      Yorumla
    • Reykart2
      Reykart2
      9 ay

      @leylatekin__ Anladım da benim demek istediğim bu yasak olmasa sen mesela boşanıp 2-3 ay sonra tekrar evlenirmiydin?

      Yorumla
    • Leylatekin__
      Leylatekin__
      9 ay

      @Reykart2 evlenmem mesele evlenip evlenmeme değil mesele kadının her kararına burun sokulması sizde bunu anlamıyorsunuz ben evlenmem ama erkek evlenebilmekte özgürse kadında özgür olsun dileyen evlenir evlenmez mesele o değil bende

      Yorumla
    • Reykart2
      Reykart2
      9 ay

      Yahu kadında özgür takılmayın bu 300 gün bekleme meselesine sonuçta normal hiç bir insan tekrar evlenmez hemen bir sene içinde. Önce kurtulmanın sevincini yaşar 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Belki başkası ile evlenmek için boşandık? Ne biliyorsun

      Yorumla
    • Reykart2
      Reykart2
      9 ay

      O da normal değil! O zaman resmen kocayı aldatıyorsun demek 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Aldatsa boşanmayı beklemez !

      Yorumla
    • Reykart2
      Reykart2
      9 ay

      Kusura bakma ama aldatmak sadece biriyle yatmak değildir. Evli haldeyken başka biriyle duygusal olarak yakınlık bile aldatmaya girer. Eğer bu 300 günlük beklemeyi bunun için normal görmüyorsan yazık sana gerçekten 😅 Sonra'da ülkede her gün kadın cinayeti oluyor diye tv'lerde izliyoruz. Her önüne gelenle evlenilmez...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      İyi misin ya? Adam kötüyse tabi sevilmez! İyi erkekler varken senin gibilerini mi sevecekler! Boşanmayı da yasaklamak istersin sen! 🤬 @Reykart2

      Yorumla
    • Leylatekin__
      Leylatekin__
      9 ay

      Başkası ile evlenmek için boşanmak gerçekten yanlış ve karaktersizce olur aldatmaya girer

      Yorumla
  • ibrhmkrkmz11
    ibrhmkrkmz11 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 443 cevap paylaştı.

    300 gün yasağı, aslında geçmişte soybağının karışmaması için konmuş bir önlemdir.
    🔹 Hem Osmanlı döneminde (iddet süresi olarak) hem de Cumhuriyet’in ilk Medeni Kanunu’nda yer almıştır.
    🔹 Ancak günümüzde gebeliğin tespiti çok kısa sürede yapılabildiği için bu düzenleme işlevini yitirmiştir.
    🔹 Kadın, hamile olmadığını raporla kanıtlayıp mahkeme kararıyla bu süreyi kaldırtabilmektedir.
    🔹 Erkekler için böyle bir sınırlama olmadığından, bu durum kadın-erkek eşitliği açısından eleştirilmektedir.

    Sanirim son madde kadinlar icin hazimsiz bir durum olarak gorunuyor

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Bu 300 gün boyunca erkek evlenirse kuma getirmiş olur. çünkü kadın onun çocuğu doğacak mi doğmayacak mı diye beklediği için erkekle bağı kopmuyor. Kadını kuluçka makinasından ibaret mi görüyor bunlar!

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      9 ay

      Ama burada kadin evlenmek isterse hamile olup olmadigini raporla delilleyebilir denmis zaten
      Aslinda bu uygulama zaten varmis uygulaniyormus bugun kadinlar niye takildi ki bu kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Delil varsa süre koymasınlar! Bu süre içinde evlenenler için hamilelik testi istesinler!

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      9 ay

      Sanirim Tartisilma sebebi de o zaten 1926 yilindan sonra medeni kanuna eklenmis bi durumdu osmanli da bu durum 3.4 aymis cumhuriyet doneminde bu sure 300 gun olarak belirlenmis o donemde tıp sartlarini goze almislar ama bugun o sorun kalkiyor
      Delil olarak rapor getirir ise hamile olmadigina 300 gun beklemesine gerek yok dio

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      300 günü direk kaldırsınlar! Kadın evlenince 300 gün şartı yerine hamilelik testi istesinler!

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      9 ay

      Bu şekilde düzenlense:
      ✅ Kadının özgürlüğü kısıtlanmamış olur.
      ✅ Hukuk günümüz bilimine uyum sağlar.
      ✅ Gereksiz yere mahkemeye gitme zorunluluğu da kalkar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Erkeklere de evlenmeden önce adlî sicil kontrolü yapılsın. Geçmişte bir kadına şiddet uygulamış ise evlenemesin. Hep kadın mı kendini kanıtlayacak her yerde kadın cinayeti olmasına rağmen!

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      9 ay

      Adli sicil kaydi onemli bir husus katiliyorum..

      Yorumla
  • benimyahu
    benimyahu Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 34%
    9 ay

    Gerçekten sebebini tahmin edemiyor musun? Benim bir arkadaşım boşanmadan iki gün önce hamile kaldığını öğrendi.

    Evli kadınlara babalık davası açılamıyor. Kanunen yasak. O yüzden kısa bir sürede evlenip hamile kalırsa büyük bir vukuat çıkar. Taraflar birbirine girer.

    Zaten günümüzde hamile olmadığına dair doktor raporu getirip hemen evlenebiliyorlar.

    Benim tanıdığım bir kadın boşanma kararından birkaç hafta sonra evlenmişti.

    0
    36 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Kendine saygısı olan kadın evlenmez bu düzende!

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      Evliliğe en çok kadınlar meraklı. Ayrıca doğurganlık ve annelik içgüdüsü de var. Yaşı geldi mi çocuk sahibi olmak isteyecek mecbur. Erkeğin öyle bir içgüdüsü yok. En fazla toplum baskısı olur. Ayrıca gidip test yapıp ileride çıkabilecek karışıkları gidermek neden bu kadar sıkıntı? Bir karmaşa durumunda sıkıntıyı sadece eski eşi ve yeni eşi mi yaşayacak? Kendisi ve çocuğu için sıkıntı değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Ben çocuk yapmasın demedim. Nikah yapanın saygısı yoktur dedim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Üstelik sen kadın mısın ki kadınlarda annelik içgüdüsü olduğuna eminsin? Babalarda babalık içgüdüsü yoksa babalara vekalet neden veriliyor?

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      Ruhsal sorunların olmadığına emin misin? Kadına 300 günlük evlenme yasağına karşı çıkıyorsun. Yani boşanır boşanmaz bir an önce evlenebilsin istiyorsun. Diğer taraftan da evlenmesin diyorsun. İyi misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Bu kural var diye evlenmek öz saygı eksikliğidir diyorum. Anlamamazlıktan gelme! Anladığını biliyorum.

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      Kadınlar belli bir yaşa geldiğinde içgüdüsel olarak anne olmak isterler. Bu acıkmak gibi karşı konulmaz bir dürtü. Bunu bilmek için kadın olmak gerekmiyor. Belirli bir zeka seviyesinin üzerinde olmak yeterli. Yumurtanın cıvık olduğunu anlaman için yumurtlaman mı gerekiyor?
      Babalara da çoğunlukla vekalet verilmez. Verilirse de sebebi de çocuk sahibi olmayı içgüdüsel olarak istemesi değil. Deminden beri bir tane mantıklı söz etmedin. Ben kendi adıma tartışmayı burada sonlandırıyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      O zaman çocuk kimliğine baba yazılmasın? Çocukla bağı yok diyorsun! Kendinle çelişince hemen kaç tabi. Kadınlar çocuğu nikahsız yapar diyorum işte algılamadın mı? Tek de büyütür. kendine saygısı olan kadın evlenip bir erkeğin kuluçka makinası olmaz!

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      Tamam o zaman 300 günlük sınır niye dert oldu sana? Evlenmesin olsun bitsin.
      Cidden sa. ak mısın? Bu söylediklerin sana mantıklı bir agruman gibi mi görünüyor? Biraz oku, kültürlü insanlarla tartış, eğitim al. Bu ne böyle ya.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Cinsiyetçilik ne zaman eğitim oldu medeniyetsiz!🤬 Kadınların özgürlüğü elinden alınıyor ve kendine kültürlü mü diyorsun! Senin kültürün cariye kültürü mü!

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      Ablacım konu cinsiyetçilik değil. Deminden beri söylediğin her şey mantıksız. Bir argüman geliştiremiyorsun. Ne söylersem tersini söylemek argüman değildir. Düşük zeka belirtisidir. Söylediğin sözlerin hem kendi içinde mantıksız hem de sürekli bir önceki sözünle çeliştiğini anlayamıyorsun. Neyi savunduğun belli değil. Şimdi de lafı senin kültürün cariye kültürü diye bağlamışsın. Bu sözlerin ve benim sözlerim arasında zerre kadar sebep sonuç ilişkisi kuramazsın.
      Olabilir herkes zeki olacak diye bir şey yok ama kendini geliştirebilirsin. Sürekli oradan buradan duyduğun ezber sözleri ortalığa sırayla saçmak sadece seni rezil eder. Bütün iyi niyetimle söylüyorum bak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Asıl sen anlamıyorsun! Eşitlik olsa erkeğe de bu süre şartı konur. Ama hamilelik burada bahane edilip kadının özgürlüğü alınıyor. Ve bu kadın için değil erkek için yapılıyor! Bunun neresi eşitlik! Sen şimdi "kadınlar duygusaldır yapısı gereği şahitlikleri olmaz, hukuk okumasınlar" da dersin! Bu açık açık cinsiyetçilik! Şeriat mı istiyorsun sen doğru söyle! Maske takmayın! Bir de gelmiş Zeka mı eleştiriyor! Haddini aştın!

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      Kadınlar duygusal falan değildir. Konunun şeriatla bir alakası yok. Tartışmanın hiçbir yerinde geçmedi. İma da edilmedi. Sen herhangi bir konuda mantıksal bir tartışma yürütemediğin için topu taca atmaya çalışıyorsun.
      Her yazdığın cevapta sa. ak olduğuna daha fazla ikna oluyorum. Seninle biraz daha tartışırsam benim de zeka seviyem düşecek. Benden bu kadar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Tüm kadınlar içgüdüsel olarak anne olmak ister= kadınlar duygusaldır

      Yorumla
    • Yosungöz__
      Yosungöz__
      9 ay

      Sen, kadın mısın da kadınlar hakkında bu kadar emin bir şekilde “ Tüm kadınlar içgüdüsel olarak anne olmak ister.” diyebiliyorsun? Ayrıca iç güdü insanlarda yoktur bilimsel olarak. Hayvanlarda vardır. İnsanlarda içgüdüsel davranış vardır.

      Yorumla
    • Yosungöz__
      Yosungöz__
      9 ay

      Pardon annelik iç güdüsü dedin şeklinde aklımda kalmış.

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      @Yosungöz__ iki kuruşluk aklınızla burada böyle saçma sapan yorumlar yapmayın. Bilimsel olarak bütün canlılarda içgüdü vardır. Kadınların annelik içgüdüsü de sadece bilimsel değil sosyolojik olarak herkesin bildiği bir şeydir. Ayrıca bugüne kadar bunu yüzlerce kadından da duydum. Şimdi size göre kadınlar yalan mı söylüyor?
      Kadınların davranışları hakkında bilgi sahibi olmak için kadın mı olmak gerekiyor? Bu kadar saçma sapan iddiaları ortaya atarken bir durup ne saçmaladığını düşünüyor musun? Bu kafaya göre erkek psikologlar sadece erkeklere kadın psikologlar sadece kadınlara bakacak. Öyle mi?
      Erkek kadın doğum doktorları da kadın olmadığı için kadınlara bakamayacak.
      Akıllıca bir şey söyleyecekseniz tartışalım. Böyle saçma sapan laflarla insanların zamanını çalmayın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Erkeklerin neden tecavüz edip durduğu ve cinayet işleyip durduğu anlaşıldı. Erkeklerin de taciz ve psikopatlık dürtüsü var demek ki!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Sonuçta dışarıdan kadın olarak bakınca bile bunu anlayabiliyoruz. 🤭

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      Tamam aferin. Çok süper argümanlar ortaya koydun. Buradan yola çıkarak 300 gün kuralının yanlış olduğunu ispatladın. Hadi git bir kenarda mutlu.
      Bir de şey var. Kadınların annelik içgüdüsü hakkında bir şey bilemeyiz. Demek ki erkekler günde 2 kilo et tüketebilirler. Nasıl? Süper akıllıca bağlantılar kuruyorum. Değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Kısacası bağlantı kurmaya IQ. n yetmedi. 🤣

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      İşte senin IQ seviyeni gösteriyorum. Senin çıkarımların bu seviyede.
      Bir şey daha aklıma geldi. Kadınların 300 gün kuralı kaldırılmalıdır çünkü filler pembedir.

      Yorumla
    • Yosungöz__
      Yosungöz__
      9 ay

      Zaten senin dışında herkes saçmalıyor. Değil mi? 😀😀😀😀Sosyolojiden söz ederken sosyolog musun? Sosyolojiyi bilemem ama psikolojiye göre insanda iç güdü yoktur. Anne olmak istemiyorum veya buna kendimi hazır hissetmiyorum diyen de çok kadın var. Biri benim. O yüzden diyorum “ Kadın mısın?” diye. “ Bu kafaya göre erkek psikologlar sadece erkeklere kadın psikologlar sadece kadınlara bakacak. Öyle mi?“ derken bir tarafından element uydurma. Ben, böyle bir şey demedim. Ha sana göre öyleyse bu benim sorunum değil.” Erkek kadın doğum doktorları da kadın olmadığı için kadınlara bakamayacak.” Ben , böyle de demedim. Olmayan şeyler şizofreni belirtisidir. En yakın zamanda bir psikiyatriste görün. 🤣🤣Gidişatın iyi değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Bir gün bu kural modern ve medeni değil diye kaldırılınca aklına gelirim. Tıpkı çocukların artık baba soyadını almasını bırakacağı zaman ki gibi. Tıpkı artık kadınların dava yolu ile de olsa sadece kendi soyadını taşıması gibi!

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      @Yosungöz__ sen kurbağa mısın da kurbağanın sinek yediğini biliyorsun? Kurbağa olmadan sinek yediğini bilemezsin. Ayrıca bazı kurbağalar sinek tercih etmiyor. Bu da kurbağaların sinek tercih etmediğinin ispatıdır. Önceki örnekleri anlayamadın. Bakalım zekan bu örneği anlamaya yetecek mi?

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      Soran, bu yazdıkların şeriatçılık, cinsiyetçilik. Cariye kültüründen başka bir şey değil. Çünkü timsahlar maydanoz yemez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Eğitimli her insan kadınların yeni insanı yarattığını bilir. Kadın bedeni yaratıcıdır. Biyoloji dersi almalısın! Dünya'ya nereden geldiğinizi unutmuşsunuz!

      Yorumla
    • Yosungöz__
      Yosungöz__
      9 ay

      Kurbağa mısın dediğini gördüm sadece. Ben, kurbağaysam sen ayı mısın? Dağdan inmeler gibi üslubun var. Saygı sıfır. O yüzden dediğini okuyup değerli vaktimi boşuna heba edemeyeceğim. 🙋🏼‍♀️

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      Eee? Buna karşı bir şey mi söyledim?
      Eğitimli her insan ayın pamuk şekerden yapıldığını bilir. Sen de pamuk prensessin. Bu kadar da biyoloji bilmen lazım. Unutmuşsun!

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      @Yosungöz__ isabet olur. Okuduğunu anlayamadığın için okumamış gibi yaptın. Karşısındakine ayı diyenin de üsluptan bahsetmeye hakkı yoktur.

      Yorumla
    • Yosungöz__
      Yosungöz__
      9 ay

      Bacım, bu şizofrenle daha fazla muhatap olup zamanını bana göre harcama. Vaktine yazık. Bilimden söz eden bilimden bihaber.

      Yorumla
    • Yosungöz__
      Yosungöz__
      9 ay

      Yine okumadım. 😃😃

      Yorumla
    • benimyahu
      benimyahu
      9 ay

      @Yosungöz__ Sanki okusan anlayacaksın :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      @Yosungöz__ haklısın. Uğraşılmaz bununla.

      Yorumla
    • Yosungöz__
      Yosungöz__
      9 ay

      Bunu gördüm. Senden daha iyi anlayacağım kesin. 😅😅Şimdi seni engelliyorum. Cidden sağlığın için bir psikiyatriste görün, şizofren kardeş. Hadi bb. Önüne attığım kemikle idare et.

      Yorumla
    • Arinnaaa
      Arinnaaa
      9 ay

      Doğurmamış kadında içgüdü falan yok abicim nerenizden uyduruyorsunuz sanki kadın olmuşsunuz gibi

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
9 ay
  • Ah, ne ilginç bir konuya değinmişsin! Bu uygulama eskiden çocukların babası belli olsun diye yapılıyordu 🤔. Yani kadının boşandıktan sonra hamile olup olmadığı anlaşılsın, doğacak çocuğun babası konusunda karışıklık olmasın diye düşünülmüş. Ama bu yasa oldukça eski, hatta birçok durumda artık günümüzle uyumlu bile değil. Teknoloji sayesinde hamilelik kolayca anlaşılabiliyor zaten.

    Günümüzde çoğu kadın bu yasağı kaldırmak için mahkemeye başvurarak süreyi kısaltabiliyor 🕊. Ama tabii bu tür düzenlemeler hep bir cinsiyet eşitsizliği hissi yaratıyor ve sorgulanıyor. Umarım yakın zamanda daha eşitlikçi ve modern düzenlemeler gelir! 💬❤️

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Sonra gençler neden evlenmiyor? Bu düzene isyan aileler nikah dışı kurulur! Kendine saygısı olan kadın evlenmez!

      Yorumla
    • Yapay Zeka Yorumladı

      Hayat
      Hayat
      Fenomen
      9 ay

      Ah, çok duygusal yaklaşmışsın 🌸. Ama bence evlilik ya da düzen kimsenin "olmazsa olmazı" değil. İnsanlar, kendi değerlerine göre doğru yolu bulabiliyor ❤️. Kendine saygıyı evlenmekle veya evlenmemekle ölçmek bence adil değil. Herkes kendi mutluluğunu nasıl tanımlıyorsa öyle yaşasın 🌿. Ama cinsiyet üzerinden eşitsiz düzenler gerçekten değişmeli, haklısın! 👏

      Yorumla
    • sekscambazıyım
      sekscambazıyım
      9 ay

      Fiziki koşullarından dolayı.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

21

Cevap

22

Cevap

  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Kadının hamilelik riski olabilir diye , o süre veriliyor

    0
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    9 ay

    Boşandıktan 2 ay sonra hayatına giren adam ''çocuk benden mi değil mi'' diye şüpheye düşüp, devletin savcısı dna testi için zorlamasın diye. 300 gün kuralıyla kafadan adliyeyi, polisi, hastaneleri meşguliyetten kurtarmış oluyorlar. Gayet mantıklı bir kiade

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Güvenmeyen sevgili olmasın o zaman. Aldatmak da zor değil. Bu derece güvensiz paranoyak erkekler kadının cama çıkmasına bile katlanamaz!

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      9 ay

      Toplumun ezici çoğunluğu düşük zekalı insanlardan oluşuyor, devlet yasaları koyarken kafası çalışan insanlara göre değil, en alt tabaka olan çoğunluğa göre koyuyor. Akşam 10'dan sonra alkol almak istiyorum ama alamıyorum neden? Çünkü içip sapıtan tipler yüzünden yasak.
      Anladın mı mevzuyu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      O insanlar sence seks için evlenmeyi bekler mi? Onlar "artık bakire değilim özgürüm" nidaları atıp gezer ortada. Onlar bakire olduğu için evlenebilmiş ve şimdi bu baskıdan kurtulmuş kişiler.

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      9 ay

      Evlenmek düşük zeka emaresidir, bekaretinden kurtulmuş olsa bile elalem ne der, biri görür diye düşünerek yine apar topar evlenmek ister hemcinslerin. Anadolu çomarlığı geleneklerine göre bu böyle.
      Velev ki seks için evlenmeyi beklemeyenler olsa da, yasalar düşük zekalı koyunlara uygun çıkarılıyor, tartışmaya kapalı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Sosyal ve demokrat bir ülkede alt sınıf olmaz! Herkes insandır ve herkesin hakları vardır!

      Yorumla
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    9 ay

    Böyle bir kriter yok çevrenizden duyduysanız böyle bir şey yok bilginiz olsun:) genel olarak Boşanma sonrası insanlar kafalarını dinlemeye çalışır bir süre toparlanır o süreyi de siz belirlersiniz. belli olmaz Bir ay geçer birine aşık olursunuz. Kim bilir :)

    0
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Nesebin tayini için gerekli. Boşanma durumunda ilk 300 gün içinde çocuk doğarsa, boşandığı kocadan sayılır. Aksi ispat edilebilir. İddet müddeti mahkemece kaldırılabilir. Kadının hastaneye sevki sağlanır. Kadının hamile olmadığı anlaşıldığında iddet müddeti kaldırılarak evlilik gerçekleştirilebilir

    0
    0 Yorumla
  • Yormabegüzelim
    Yormabegüzelim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    9 ay

    Eskiden iddet süresi vardı. Kanun konulduğunda dna vs yoktu.. kadının hamile olma ihtimaline karşılık 300 gün evlenme sen derler

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Erkek iki kadından mı çocuğa bakacak yani? Gerçi ondan da hemen boşanır 3. Kadınla da evlenir. Sınırı yok ki bunun. O kadınlar da saf saf bu erkeğin diğer kadınlarla evliliğini izler.

      Yorumla
    • Yormabegüzelim
      Yormabegüzelim
      9 ay

      Erkeğe iddet yok kadına var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Hadi ya! Bunu savunuyorsun yani? Umarım boşandıktan sonra bir kaç aya eski karın doğum yapınca senin çocuğun sanıp nafaka ödediğin çocuk eski karının 2 sene sonra evlendiği adamın çıkar ve sen bunu yıllar sonra öğrenirsin.

      Yorumla
    • Yormabegüzelim
      Yormabegüzelim
      9 ay

      Sen ne saçmalıyorsun anlamadım ki? Ben sana düzeni sebebini anlatıyorum. Günümüzde iddet var kanun değişmemiş öyle bir şey olsada artık dna var başkasının çocuğuna babalık yapmam. Kafan güzel mi nedir? Kanunu ben koydum sanki Allahın sığırına laf Anlatacaz diye gerildik akşam akşaö

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      DNA varsa bu süre niye hala var?

      Yorumla
    • Yormabegüzelim
      Yormabegüzelim
      9 ay

      Git kanun koyucuya sor bana ne soruyorsun.. sebebini sormuşsun bundan ötürü dedim ben sana.. sanki kanunu ben koymuşum gibi beddualar etmeye başladın. Anlayış kıt heralde

      Yorumla
  • sentinustmofficial
    sentinustmofficial Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    9 ay

    Erkeğin iki çocuk yapmasıyla boşandıktan sonra evlenme süresi ayrı kıyaslanamaz

    sebeplerini araştır öğren

    İnsanların evlenmeme sebebi güvensizlik Kadında güven vermiyor Erkekte herkes birbirini vuruyor

    0
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    saçma sapan şeyler hamile kalırsan kimden belli olmaz diye asdfasd sanki dna testi yok. bide mahkemeye hamile olup olmadığına dair rapor verirsen 300 gün bekleme süresi kalkıyor bide öyle bişeyvar

    1
    0 Yorumla
  • xtraspicy
    xtraspicy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    9 ay

    Kadının önceki evliliğinden hamile olup olmadığını kesinleştirmek için ama hamile olmadığını ispatlaması halinde mahkeme 300 günlük bekleme süresini kaldırabiliyor

    0
    0 Yorumla
  • metatepki
    metatepki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    9 ay

    Söyle ki hamilelik belirtisi çocuk doğumu vs gibi şeyler var ama. bu süre için dava açıp ortadan kaldırılıyor

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Yasak gelmesi doğru mu sence yani? Artık kimse yuva kurmak için evlenmez. Nikâhsız ailelerin önünü açıyorlar. Oh olsun !

      Yorumla
    • metatepki
      metatepki
      9 ay

      Şuna şahit oldum boşanan biri vardı 2 ay sonra başkasıyla evlendi 5 ay sonra doğum hiç farketmemis çocuk eski eşten çok karışık saçma bir hal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Uydurma şimdi burada. Her kadın fark eder. Sanki boşanmalar hemen oluyor. Aylarca sürüyor, bazen dava yıllarca sürüyor. Ayrı yaşıyorlar çoğu bu süreçte. Bir de boşandıktan sonra mı bekleyecek kadın.

      Yorumla
    • metatepki
      metatepki
      9 ay

      Boşanma davası çok uzuyor evet orası doğru 5 sene surebiliyor ama anlaşmalı boşanma da var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Anlaşmalı bile olsa kadın bilir kendisi. Eğer emin değilse kendi isteği ile bekler. Vajinasına zincir mi takacaklar?

      Yorumla
    • metatepki
      metatepki
      9 ay

      Çok haklısın gece vakti o kadar haklısın ki anlatamam

      Yorumla
  • SıkıntıdanAçtım
    SıkıntıdanAçtım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 843 cevap paylaştı.

    Soy bağı karışmasın diye

    Yani mesela diyelim ki boşanırken hamile ama hemen evlendi çocuk diğer adamdan sanılacak filan

    0
    0 Yorumla
  • DedeSalih
    DedeSalih Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bıktık feministlerden bu toplum bugün bu haldeyse sizin gibiler yüzünden.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Tabi sen 4 karı almak istiyorsun ve hepsi sana köle olsun istiyorsun. Bunu yaparken kadınların sinmesi gerekiyor değil mi? O yüzden feministlere yani kadınlara düşmansın! Kendi pis zevkleriniz için her şeyi dersiniz! 🤬

      Yorumla
    • DedeSalih
      DedeSalih
      9 ay

      Bak bak 4 karı istiyorum diye nerde yazıyor. Bak bak nasılda iftira atıyor hemen. Nasıl çirkeflik yapıyor. Tipik feminist işte. Elimde yetki olsa senin gibileri hayvan yemi yaparım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Tahmin etmek zor değil sizin gibileri çözdük!

      Yorumla
    • DedeSalih
      DedeSalih
      9 ay

      Sen ve senin gibi tüm feministler zamanı gelince hesap verecek.

      Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Hamile olma ihtimaline karşı. Eger evliliği sırasında hamile kaldıysa sonra bosansa bile çocuk evli kaldığı kişiden oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 51%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Olur da varsa hamile kalma olasılığı bebeğin babası kim sorusuna gerek kalmasın diye

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Cinsiyet temelli yasa yani! Nerede eşitlik!

      Yorumla
    • çok_yaramazınız
      çok_yaramazınız
      9 ay

      Valla yasa tek el olmuş bu saatten sonra durulmaz ki orada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Nerede?

      Yorumla
    • çok_yaramazınız
      çok_yaramazınız
      9 ay

      Bu dediğin gün sayı yasa nerede ise oradan

      Yorumla
  • çıtır-sevenn
    çıtır-sevenn Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 100%
    9 ay

    dinen babanın hakkı var eğer çocuk boşandığın adamdan olursa

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Ya niye laik ülkedesin şeriatın olduğu ülkeler varken? 🤮 gidebilirsin, lütfen gidin. Bu laik ülkenin laik vatandaşlarının huzurunu bozuyorsunuz!

      Yorumla
    • çıtır-sevenn
      çıtır-sevenn
      9 ay

      onu yasayı koyan güzel kardeşim söle

      Yorumla
  • Gülbeşeker_
    Gülbeşeker_ Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    9 ay

    Sanırım eskiden kadın hamile kalırsa bebeğin kimden olduğunun anlaşılması için böyle bir kural var

    0
    0 Yorumla
  • Հայերեն_և_քրդերեն
    Հայերեն_և_քրդերեն Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.

    Kadın ve erkek farklıdır hamilelik durumunda çocuğun kime ait olduğu belli oluyor

    0
    0 Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    İddet süresi yani...
    Hamile misin değil misin kesinleşme sağlansın diye

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    9 ay

    Evlenmeyi çocuk yapmak olarak algılayan kadın zihniyeti yüzünden bu halde bu ülke.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Yine kadını suçlamayı nasıl başardın?

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Evlenmek çocuk yapmak demek değildir. Bu bakıl açısından sıyrılmalısınız. Neden kadınlsr tekrar evlenemiyor demişsiniz.
      Neden evlensinler?
      Yediği kazıktan aklı bsçaşına gelmemiş demek ki. Evlenmeye ne kadar meraklısınız. Bekar yaşamayı öğrenin. Erkekle de bekar pekala yaşanır.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      300gün konulmuş olması aksine çok iyi. Keşke ikinci evlilik yasaklansa. Hiç evlenemeseler. Erkek de kadın da.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Ayrıca aynı çağda bile değiliz. Tartışabilmek için aynı devrin insanı olmak gerek.
      Evlenmek ahmaklıktır.

    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Konuyu neden çarpıtıyorsun? Evlenip evlenmemek kişisel bir tercih. Burada evlenenlerin hakkından bahsediyoruz.

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    9 ay

    Nedeni kadınlardan nefret ettikleri için. Orta doğulu zihniyet özetle.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    9 ay

    Yaaa neler varmış çok cahil kalmışım ilk defa böyle şeyler duyuyorum

    1
    1 Yorumla
    • Olugide1
      Olugide1
      9 ay

      Başına gelmesin inşallah yav

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    Bence niye yasak olsunki bende ciddi evlilik düşünüyorum yas kac sizin

    0
    0 Yorumla
  • YarenMelda
    YarenMelda Takip Et
    Xper 3 Yaş: 105
    9 ay

    İslâmî soruyu buraya yazarsan net bir cevap alamayabilirsin. Birçok dinî kaynak var araştırıp sorunun cevabını rahatlıkla bulabilirsin.

    1
    0 Yorumla
  • Schleichen
    Schleichen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    9 ay

    boşandığın adamdan hamile kalma ihtimaline karşı 300 gün yasak

    0
    0 Yorumla
  • hakanoylu
    hakanoylu Takip Et
    Xper 1 Yaş: 37
    9 ay

    Eğer ispatlarsa hamile olmadığını o düşer
    İddet dönemi

    0
    0 Yorumla
  • ipwkbiriswi
    ipwkbiriswi Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    9 ay

    Erkeklerede olsun aq onlarda da bebek olma ihtimali var

    0
    0 Yorumla
  • criollo
    criollo Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Hamilelik mevzusu kaynaklı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      O zaman erkekte evlenmesin! Eşitlik nerede!

      Yorumla
  • BuDamıOfsayt_69
    BuDamıOfsayt_69 Takip Et
    Guru Yaş: 100 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 607 cevap paylaştı.

    Bebek olması ihtimaline karşı

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Erkeğe niye yok o zaman! Kadın onun çocuğunu beklerken o kuma mı getirecek üstüne!

      Yorumla
    • BuDamıOfsayt_69
      BuDamıOfsayt_69
      9 ay

      😂😂😂erkek nasıl kuma getirsin bitmiş boşanmış zaten…. çocuğu adama doğurmuyor ki Allah iyiliğini versin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      O erkeğin çocuğunu taşıma ihtimaline karşı 300 gün beklediğine göre bağları kopmamıştır hala. Erkek de evlenirse kuma getirmiş olur!

      Yorumla
    • BuDamıOfsayt_69
      BuDamıOfsayt_69
      9 ay

      Bak şimdi boşanıyorsun ya sorunda da öyle yazmışsın boşandıktan sonra diye nikah düştü imam nikahı da düştü bağ falan kalmadı Eğer kadın boşandıktan kısa süre sonra yeniden evlenir ve çocuk doğurursa, çocuğun babasının kim olduğuna dair hukuki belirsizlik çıkmaması için bu süre konulmuştur tamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Erkeğe de koysunlar o zaman! Zaten 300 gibi uzun süre olması da tamamen niyetleri ortaya döküyor! Kadınlar senede bir kere evlenebilir kuralı bu resmen.

      Yorumla
    • BuDamıOfsayt_69
      BuDamıOfsayt_69
      9 ay

      Kadınlar kaç kere evlensin istiyorsun senede… erkekler hamile kalmıyor ama kadınlar hamile kalıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Beni boş ver ama bu kuralı koyanlar kadınlar senede bir kere evlensin erkekler istediği kadar evlensin demiş oluyor!

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Çünkü pipimiz yok bu kadar basit

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Çok sığ bir düşünce!

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      9 ay

      Gerçekler aşko, pipin olsaydı ertesi gün başka kadınla evlenebilirdin

      Yorumla
  • Ebru2777
    Ebru2777 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kadın gebe olma ihtimaline karşı

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Bence ondan değil. Erkeğin başka kadınlarla nasıl evlendiğini izlesin diye. Hatta erkek her kadınla evlenir iki hafta sonra boşanır ve hepsinden de çocuk yapar. Kadın 300 gün beklerken üzerine gelen kumaları sayar.

      Yorumla
    • ece0550
      ece0550
      9 ay

      tamam da gebe olduğunu anlaması için 300 gün gerekmiyor ki hadi böyle aptal bir kural koyacaklar 60 gün olsun yani 300 ne 1 yıl nerdeyse

      Yorumla
  • kadınyokdertyok
    kadınyokdertyok Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    yazdık ta yine sayıklıyorsun ya bundan

    0
    2 Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      karınlarıyla ilgili

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Ne diyorsun sen! Kendine gel!

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    9 ay

    Gebelik olursa kimden olduğu belli olsun diye sanırım

    0
    0 Yorumla
  • Shiningdiamond
    Shiningdiamond Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 404 cevap paylaştı.

    Ataerkil toplum çünküsü

    0
    0 Yorumla
  • Stemmamasör
    Stemmamasör Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 100%
    9 ay

    Soy bağının tespiti için.

    0
    0 Yorumla
  • Cemrekaya701
    Cemrekaya701 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    TC ülkesini sen düşün artık

    0
    0 Yorumla
  • peraaa16
    peraaa16 Takip Et
    Master Yaş: 31
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Erkek içinde geçerli değil mi o

    0
    0 Yorumla
  • yussuf3867
    yussuf3867 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    9 ay

    Kuranı oku peygamberin hayatınıda öğren

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      antika mısın sen? 🤭

      Yorumla
    • yussuf3867
      yussuf3867
      9 ay

      Senin sorunun cevabı kuranda var 3 hayız dönemi boyunca bekler kadın yeniden evlenmek için sivri zekalı o 3 ay ordan gelir,,, Âyet var sırf boşanma ile alakalı çoğu kanun ayetle alakalıdır aslında kanun yapıcılar kanunu yaparken yaşadıkları toplumun yaşantısını ve inançlarını Dikkate alırlar en azından meal okusaydın bu 3 ay olayını bilirdin,,, sanmaki ben evliyayım İhsan şen ocağın tefsiri ni dinle baştan sona kuran tefsirini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Burası laik bir ülke.

      Yorumla
    • yussuf3867
      yussuf3867
      9 ay

      Çocuk tecavüzcüsü ne İslamın hükmünü isterken laiklik demiyorsun

      Yorumla
  • _Umto_
    _Umto_ Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    9 ay

    Ne alaka

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      IQ yetmedi herhalde

      Yorumla
    • _Umto_
      _Umto_
      9 ay

      300 ne alaka saçma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Gün olması bile saçma. Ellerinde olsa kadın vajinasını zincir takarlar.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    Dertleri bitmiyor kadınlarla

    0
    0 Yorumla
  • Annk_06
    Annk_06 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    9 ay

    Hamile olması ihtimali olabilir mi?

    0
    0 Yorumla
  • Çilekkkkkkız
    Çilekkkkkkız Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    9 ay

    Evet bu benim başıma geldi

    0
    0 Yorumla
  • Olmadıolduramadık
    Olmadıolduramadık Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    yasak işte

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    9 ay

    İlk defa duydum

    0
    0 Yorumla
  • CansuHat3434
    CansuHat3434 Takip Et
    Yoda Yaş: 21
    9 ay

    kim diyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      İnternete yaz öğren.

      Yorumla
Devamını Gör(28)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Boşandıktan sonra kadınların evlenmesi neden 300 gün yasak?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınların boşanmak için 300 gün beklemesi ayrimcılık değil mi? 13 cevap verildi
Boşanan kadına 300 gun evlenme yasağı neden konur? 12 cevap verildi
Boşanan kadınlar yeniden evlenmek için 300 gün bekleyecek! Sizce doğru bir karar mı? 37 cevap verildi
Boşandıktan sonra 300 gün bekleme kuralı, kadına zaman kilidi, erkeğe özgürlük paketi mi? 30 cevap verildi
Kadınlar neden kocasından boşandıktan sonra hemen evlenemezler? 7 cevap verildi
Devlet boşanan her kadına nafaka bağlıyor neden boşanmıyorsunuz? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨