Sizce bu kıza dersini vermeli miyim. Lütfen okuyun?

Eşimle eskiden çok yakın arkadaştık. 3 yıl önce yaz tatilinde bir kızla tanışmış. Kıza görüşelim diye ısrar etmiş fakat kız bulundukları yer uzak falan diye görüşmek istememiş. Bunun üzerine eşim, görüşmek için kızın yaşadığı şehre gitmiş. Zaten arkadaşının o şehirde evi varmış. Kızı beraber olmaya ikna etmiş, ona tekrar geleceğini söz vermiş ve onu otele götürmüş. Başta da yaşını küçük zannetmiş ama kız reşitmiş. O kızla eşim arasında 10 yaş varmış. O gece aralarında bir şeyler geçmiş. Fakat görüştükten sonra kızı görmezden gelmeye başlamış yaşından dolayı falan. Sonra da kız eşimi takıntı yapmış, kullanıldığını kabullenememiş. O sene Eylül ayında biz nişanlandık. Aradan 3 sene geçti ve geçenlerde o kız bizim şirket hattını aramış. Eşimin gerçek yüzünü etrafındakilere göstereceğini, ailesine ulaşacağını, bir ilişkisi olduğunu kendisinden sakladığını, kendisinin kandırıldığını, benim de aldatıldığımı iddia etmiş. Ben de bunu yakaladım ve kıza ulaştım. Ona tehdit ve hakaret ettim. O.. nun teki olduğunu falan söyledim. Kız bana benim aldatıldığımı, kendisinin de kandırıldığını söyledi, eşime hakaretler etti, onun kötü birisi olduğunu söyledi. "Senin yaşlı kocanı ben ne yapayım" dedi. Bana bunca zaman ulaşmamasının sebebi ise bizim ayrılığımıza kendisi sebep olmak istememiş, benim zaten ileride eşimin gerçek yüzünü göreceğini düşünmüş. Eşimi korkutmak bile ona yetmiş. Son telefonda konuşmalarında eşim o kıza parasıyla ve konumuyla hava atmış. Ben de kıza "bu sana neden battı ki" dedim. Kız da bana "takıldığın şey bunun batması değil, onun böyle bir şey yapması olmalı" dedi. Ben de ona tehdit ve hakaret ettim, onun için çok kötü şeyler olacağını söyledim. Ondan üç sene öncesine ait konuşmaların ekran görüntülerini ve kanıt istedim. Birkaç saate atacağını, o sırada müsait olmadığını söyledi. Ben de tekrar tehdit ve hakaret edip engelledim, o mesajlaşmaları çok da görmek istemedim açıkçası. Şirketlerimiz ve saygınlığımız için çok kötü olabilirdi her şey. Zaten bizim onunla ilişkimiz varken mi o kız için başka bir şehre gitti hâlâ bilmiyorum. Sizce o kıza ulaşıp dersini vermeli miyim? Ne yapmalıyım?

Sizce bu kıza dersini vermeli miyim. Lütfen okuyun?
Cevapla