Gizli Üye(30-35)9 ayAyrı eve çıkamayacaksan kendine odaklanmaktan Başka çare kalmıyor geriye Ben de seninle aynı durumdayım bilmiyorum söylediklerim yardım edebilir mi sana ama ben bahsedeyim Belki sen de uygular fayda görürsün bir kere babama çok gıcık oluyorum 5 dakika sohbet edelim kavga etmeye başlarız sanki Adam içindeki çöp kamyonunu bana boşaltmak istercesine bir konuşma tarzı var ne zaman konuşsam içim daralıyor kendisiyle Bu arada söylemek isterim ki bahsedeceğim şeyler kendilerine ne kadar anlatmaya çalışsam da anlaşamadığımız üstesinden gelemediğimiz onların kabul etmediği bu durumlarda benim yaptığım şeyler olacak. aynı sofraya oturmamaya özen gösteriyorum Çünkü oturduğum zaman sürekli rahatsız oluyorum Eğer oturmak zorunda kalıyorsam da bir an önce yemeğimi yiyip kalkıyorum açıkçası odama kapanıyorum kendimi ibadete veriyorum ekstra ibadet ediyorum farz ibadetlerden sonra gücüm yettiği kadar gerçekten bayağı iyi geliyor bana kitap okumak iyi geliyor neyin bende eksik olduğunu düşünüyorsam onunla ilgili bir kitap okuyorum ya da araştırma yapıyorum videolar falan izliyorum bunları kenara kaydediyorum bazen sonra dönüp Okumak iyi geliyor moduma göre değişiyor birazcık da neler yaptığım. saplanıp kalmamaya çalışıyorum o uyuşturucu misali hislere. Her ne kadar bazen zor olsa da bazı şeyler, bunu korumak falan mesela direnmeye calisiyorum. sevdiğim şeylere de zaman ayırıyorum bunlara da bol bol yatırım yapıyorum mesela Belgesel izlemek belki basit gelebilir ama şu şans kaşığı videolarını falan izlemek bana iyi geliyor. d bir başkasından pek bir şey talep etmiyorum yani Mesela dostlara anlatmak gibi Çünkü onlar da nereye kadar dinleyebilir ve günümüzde biliyorsun pek iyi de dinleyici olmazlar bizi kötü yönlendirebilirler Onun haricinde koz olarak kullanabilirler bir can sıkıntında yüzüne çarpabilirler O yüzden onlardan beklentim yok kendimden beklentim var daha çok dost arkadaşlarıma bunlardan bahsetmeden keyifli vakit geçirdiğim bir kar sayarak arkadaşlığımı devam ettiriyorum Çünkü gerçekten bende de dert Bitmiyor sonu yok Öyle işte kısacası hangi davranışlarından şikayetçiysem ailemden onu davranışlardan uzak duracak şekilde davranıyorum kendimi korumaya çalışıyorum elimden geldiğince ben genel olarak böyle başa çıkıyorum
11 Yorumla- 9 ay
Harikasın, müsait olduğunda bana yaz lütfen :)
En İyi Cevaplar
9 ay20 yaş mı? Bu daha başlangıç, o yüzden sabırlı olup onlarla iyi geçinmeye çalış 😀 Zor ama imkansız değil. Bazen savaşlar çıkar ama sonra yine barışırsınız. Unutma (istisnalar hariç) kimse seni ailen gibi sevmez ve sahiplenmez. Ayrı ev fikri güzel ama kız olmak ve ekonomik durum bu fikri desteklemiyor ne yazık ki.
01 Yorumla
9 ay20 yaşında aile evi gerçekten bazen dar geliyor, bu çok normal. Kendi düzenini kurmak, özgür olmak istiyorsun ama aynı zamanda hayat şartları kolay değil. Benim önerim, hemen kopmak yerine önce maddi ve manevi açıdan kendini hazırlamak olur. Kendi ayaklarının üstünde durabileceğini hissettiğinde çıkmak hem seni rahatlatır hem de aileyle arandaki bağı zedelemez. Şimdilik sabretmek zor olabilir ama bunu geçici bir süreç gibi görmek biraz rahatlatır.
00 Yorumla
9 aybanka soy mu diyelim aile evinde yaşanmıyorsa koca arama da en komik bu olur genelde bir sıkıntı olup evden kaçmak için evlenen canım kızlar dolmuş etraf ağlıyorlar
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Türkiye'nin neresinde yaşıyorsun da o tepkiyi yazmışsın? Ayrı evde yaşayan milyonlarca genç var. Kadın da var erkek de var. Üniversite okumaya gidenler nerede yaşıyor sanıyorsunuz?
Ayrıca ayrı eve çıkmak dışında nasıl bir fikrin peşindesin?
60 Yorumla
9 ayHepimiz bu süreçten geçiyoruz ve bende bu süreçten geçtim şunu anladım, elimden gelenin en iyisini kendim için yapmam gerektiğini problemin ailem olmadığını. Kendi kariyerimi geliştirirken Ailemin yardımını isteyebileceğimi onların bana köstek değilde bana yardımcı olabileceklerini düşünerek harakete geçtim. Bakış açını değiştirdiğinde her şey çok daha güzel. Yolunda olmasa bile birşekilde kendi kendine yoluna girmeye başlıyor. Zaman lazım...
11 Yorumla- 9 ay
🙏
9 ayBence çok erken zamanda ben ayrı eve çıkmak istiyorum diye başlamışsınız. Kendinize güveniyorsanız aileniz kabul ediyorsa da çıkabiliyorsanız çıkarsınız. çıkamıyorsanız yapacak bir şey yok bir şekilde aile evinde herkes gibi yaşamaya devam edeceksiniz :)
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayÇıkamazsın bir yere, ortalık 56 zaten çıktığın an başına kötü şeyler gelir bak adalet sistemimizin temeli de iyi değil zaten. yav denen zât bütün kanunları İsveç'ten Fransa'dan oradan buradan ne kadar Batı ülkesi varsa bu Ortadoğu ülkesine kopyala yapıştır yapıp Türkiye'ye geçirdiği için adalet sorunları yaşıyoruz. Tecavüzcüler eskiden Osmanlı'da olsa hadım edilirdi, şimdi yav Türkiye'sinde elini kolunu sallaya sallaya geziyorlar...
12 Yorumla- 9 ay
Arkadasimmsorun sistem değil iktodar yasayı ele geçirdi. Eskiden böyle değildi ayrıca osmaniya bu kdar özlem duyma zira o dönemler kadınlarda okutulmuyordu bunuda sen kendine uygula otur evinde. misal
Cevap sahibi9 ay@Papatyaadası eskiden sadece Osmanlı'da değil hiçbir yerde eğitim yaygın değildi, şimdi herkes okuyo herkes okuyup işsiz kalıyo. Eğitimin niteliği düştü, düşün Edebiyatçı arkadaş profiline EdebiyatCı yazmış ben bunu yazsam Türkçe hocam uçan tekme atardı hala öğrenemedin mi diye bunlar nasıl mezun olduysa okumuş cahiller ztn okumasalar da bir şey değişmicekmiş. 100 yıldır yasaları dandik bu ülkenin
9 ayAsıl sen şaka mısın? Ayrı eve çıkmak gayet normal. Birsürü genç kız okumak için il dışında ailesinden ayrı tek yaşıyor.
41 Yorumla- 9 ay
Aynen kanka
9 ay20 yaşına geldin diye kendini bi halt mı oldun sanıyorsun. başındaki anne baba seni o yaşa getirmek için neler çekmiştir kim bilir. bu kadar kibirli ve bencil olmaya gerek yok bence. biraz haddinizi bilin.
18 Yorumla- 9 ay
Yapmaları gereken o zaten bide doğurup sokağa mi atacaklardi
- 9 ay
@q__soulfly seni atsalar daha iyiymiş.
- 9 ay
Ahahgahaga ya allahim ne ezikce bi dusunce ya bide beni su skik dünyaya getirdikleri için köle mi olacaz
Kimsenin istegi degildi hayatta olmak unutma anne baba getirdiyse tabii ki onlar bakacak en iyi fırsatları sunmaya calisacak - 9 ay
@q__soulfly bence seni dünyaya getirdiklerine pişman olmuşlardır zaten.
- 9 ay
Getirmeselwrdi abi napabilirim hahahagahsgsg başa gelen çekilir
- 9 ay
Senin bir evladın olsa ve senin gibi olsa o durumda ne yapmasını istersen sende aynısını yap bence
- 9 ay
Bende bana bağımlı kalmamasini onu köleleştirmemeyi mutlulugunuisterdim sorun yok yani
- 9 ay
Konudan bağımsız ppdeki sensen asiri guzelsin mua 💖
9 ayİki seçenek var ya hayatını sonlandır bu zor ama basit olan diğeri ise işe gir ayrı eve çık borç edin pskolojini boz ve sürün.
04 Yorumla- 9 ay
İyi seçenek nerde
- 9 ay
Hayat iyi seçenek sunmaz kötü ve daha kötü seçenek sunar sadece
- 9 ay
Of :(
- 9 ay
Sen Of diyince aklıma bir video geldi, ben kızların sinir sitres olmasından neden hoşlanıyorum ya, valla benle evlenecek kız yandı hergün of laf artık.
Ya evleneceksin ya okuyup kyk yurduna gideceksin ya da calisip ayri eve cikacaksin
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 916 cevap paylaştı.
9 ayAyrı eve çıkmanı önermemiz bir opsiyon değil madem ne önerelim? Mucize mi yaratalım sihir mi yapalım?
10 Yorumla
9 ayBacım başka çare yok ya ailenle anlaşacaksın ya da ayrı eve çıkacaksın evlenme de
Yağmurdan kaçarken doluya yakalanma.
10 Yorumla
9 ayKendi ailenin, aile evine sahip olmanın rahatlığı bir başkadır bunun değerini bil, kendi odanda kendine özel bir alana sahip olmanı tavsiye ederim.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 401 cevap paylaştı.
9 ayAile evi candır başka evlere çıkanlar finalde hayatlarının şoklarını yaşıyorlar. Evlenmeden aile dışı evlere çıkmayınız.
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayİyi bir okul kazan ondan önce bir yerde çalış kendi para biriktir sonra gidersin oraya kendi ayaklarının üstünde durmayı öğrenmelisin yoksa bu işler zor hayatta ancak bu şekilde kalırsın
110 Yorumla- 9 ay
Üniversiteye açıktan sadece ve aile işi var çıkamam :((
Cevap sahibi9 ayAile işi var derken
- 9 ay
Ayakkabıcıda kasiyerim babamın dükkanı beni çıkarmaz üniversite ye de gidemem anca açıktan okurum
Cevap sahibi9 ayOnlardan korktuğun sürece hiç bir şey yapamazsın zaten bu döngüyü kırman lazım
- 9 ay
Peki sence ne yapabilirim
Cevap sahibi9 ayBende ailemden korktuğum için hiç bir şey yapamadım hiç bir şey de elime geçmedi kaç yaşıma geldim pişmanım ne kadar pişman olduğumu anlatamam bu yüzden sana tek tavsiyem başkaları için kendinide kendi geleceğinide mahvetme her ne kadar zor olursa olsun her ne kadar kötü olacaksa olsun eninde sonunda değecek bu şekilde düşünmelisin ilk önce gerisi zaten gelir merak etme
- 9 ay
Teşekkür ederim paramı iyice biriktirim en iyisi açıktan da okumaya devam ediyim Sabredicem
Cevap sahibi9 ayAçıktan her şeyi okuyabilir misin pek öyle olduğunu sanmıyorum
- 9 ay
Ya 2 yıllık bisey bile seçim diploma olsa yeter
Cevap sahibi9 ayÖyle deme iyi bir meslek seç hem rahat bir iş olsun hem geliri iyi olsun yarın ne olacak hiç bilmezsin ülkenin durumu zaten ortada
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
9 ayÇalışıp kiraya çık. Djhsjs sakın ayrı eve çıkmak için evlenme. Bundan dolayı evlenenler perişan
20 Yorumla Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Hoşça vakit geçirmen için halk eğitim ya da belediye kurslarına gidebilirsin açık öğretim okuyabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 aySenin yerinde olsam eskort olurdum, hem Z*vk hem para 💸 💰, istediğim gibi de güzel bir ev alırdım lüks bir hayat sürerdim, tabi güzelsen eğer, bizim burada ki lüks siteler de genelde bu tip işi yapan güzel ve alımlı kadınlar oturur hep
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Para kazanmaya bak. Artık okur musun yoksa farklı kariyer yoluna mi girersin bilmem ama para olmadan zor kurtulursun
00 Yorumla
9 ayEğer üniversite okuyacaksan , ayrı yere gidiyorsun zaten , öyle bir sey yoksa yapacak bir şeyinde yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayAbd de kim ayri eve cikiyor ki? Mk filmleri izleyip izleyip buraya geliyorsunuz yok kizim abd almanya vs kiralar kol gibi oralarda dayioglu newyorkta 4 kisi bi evde kaliyorlar
11 Yorumla- 9 ay
Bahsettiği şey maddiyattan ziyade kadın olmasıyla alakalı gibi, haricinde doğru diyorsun.
Gizli Üye(18-24)9 ayYüksek maaşlı bir iş bulabilirsen gir ama bulup girdiğinde har vurup harman savurma. Kazandığın parayla altın yaptir kenara koy. Sonra uygun fiyatli kiralık bir ev bul çık ayrı eve. İçini de sıfır doseyecem dersen gücün yetmez ikinci el eşya alıp döşe sonra zamanla para kazandıkça sifirlarini alirsin. Kendine bir anda yüklenip bir sürü borcu omuzlarina alirsan cok zorlanirsin.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kendi ayaklarının üzerinde durarak o da olmuyor evlenerek
10 YorumlaBirkaç kız arkadaş bulup eve çıkamaz mısın? Ev daha uygun olur öyle
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
9 ayOku mezun olu işine başla hayrını kur zaten karşına çıkar evleneceğin bunları yaptıktan sonra
10 Yorumla
9 ayOkuyorsanız yurtta kalan veya öğrenci evinde kalan sınıf arkadaşlarınızla çıkabilirsiniz eve
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 aySaçma sapan şeyleri kendine takıntı etme ponçik. Otur yerinde
00 Yorumla
9 ayEvlen kanka veya bir işte çalış iş yerinde vakit geçirirsin.
00 YorumlaBaban nediyosa onu yapıcan yok sıkıldım yok cart curt o zaman kalma evinde yavrum
04 Yorumla- 9 ay
Doğru diyor adam
- 9 ay
Kırsın dizini otursun birde hala daha şikayet ediyor ne bu rezillik ya
- 9 ay
Evet cidden bu arada
9 aySeni ailen kadar seven bulamazsın sadece etinden sütünden yararlanmak için severler
00 YorumlaÇıkarsın yapmış çok kız var çıkamıyorsan dilini kes otur
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 368 cevap paylaştı. Otur oturduğun yerde. Evsiz kalmsnın ne demek olduğunu bilmiyorsun.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ergenlik öfkesi... 30-40 yaşına gelince o evin hayalini kurup hüngür hüngür ağlayacaksın
00 YorumlaÖrgür suriye ordusuna katıl canım türk örf adetleri ananeleri seni açmıyorsa 🤔😒😒
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evlenmeni öneririm. Ama durumu bilmediğim için kocanla da ayni problemde kalma
00 Yorumla
9 ayNiye çıkamayasın senin gibi turkiyede ayrı eve çıkan çok kız var
00 Yorumla
9 ayBen de 19 yaşındayım. Üniversite kazandım ailem den ayrılmak istemiyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayAyrı eve çıkıp ne olduğu belirsiz ruh hastalarına denk geleceğine aile evinde otur daha iyi. Ama evet bir yaştan sonra aile evi kesinlikle çekilmiyor.
00 Yorumla
9 ayayrı evdeyim 15 aydır çok önceden alsaydım bu kararı diyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ay20 yaşına gelen de çekilmiyor diyor sonrası zaten meşhul
01 Yorumla- 9 ay
Ayrı eve çik derler. Tabi ailen cekilmiyorsa ya öyle yaparsın ya da evlenir sin ya da 3 cu aileni cekekrsin
9 ayBirkaç milyon lira nakitin yoksa duruma alışmanı öneririm 😅
00 YorumlaHasbama bak 20 yaşında aile evi çekilmiyor diyor kıymetini bileceği yerde şikayet ediyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 742 cevap paylaştı.
9 ayAile evi 😁çekilmiyor olbilir ama krizi fırsata çevirnek lazım
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ya evlen ya da otur oturduğun yerde diğer tülü kötü yola düşersin aile evi senin güvenli alanındır
00 Yorumla
9 ayKendi gelirin varsa ve ailen sorun etmezse ayrı eve çık
00 Yorumla
9 ayAynı durumdayım gel beraber kaçıp hayat kuralım hemcinsimsin sonuçta biz birbirimize destek olmayacaz da kim olacak
32 Yorumla- 9 ay
Helal kizz
- 9 ay
Olur ben ciddiyim
Gizli Üye(18-24)9 ayOkumak başka kişilerin emri altında olmak hiç kolay değil senin gibi babamın işi olsaydı onu yürütürdüm
10 Yorumlaİş bul çalış zaten bunları düşünecek zamanın ve enerjin olmaz, otel gibi kullanırsın evi.
20 YorumlaAynı şekilde 23 yaşındayım, bu istek daha da arttı ama hala kyk borcum var, çeyizim yok düzenli bir işim yok. Mecbur ama bu yaşta da annenin sana karışması sinir bozucu
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayBen akıl sağlığımı kaybetmek üzereyim evi terk edicem çook az kaldı
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayYaş geçince baskı yapmıyorlar umursama sabret
01 Yorumla
Cevap sahibi9 ayAyrıca işini kur demişler zaten aile desteğin yok aile desteğin yoksa iş kurman zor ancak oda vücudunu sergileyerek olur isverenler senden cinsellik istiyor+ kamuda torpil var evlensen bosanmayacagin ne malum arkadaşlarım hep boşandı bu 4 eşleri oyuzden sabretmekten başka çaren yok
Gizli Üye(36-45)9 ayneden şaka olsun çalış eline ekmeğini al ayrı eve çık ya da evlen
00 Yorumla
9 ayErgenken bende böyle diyordum simdi tek yaşıyorum o kadar özlüyorum ki ailemi farkli sehirdeler bence simdiden bilmelisin ailenin değerini
10 Yorumla
9 ayAyrı ev işi zor her ay 10 bin 15 bin lirası var faturası var eve yemek alması eşya alması var 100 bin maaş Alman lazım bunun için aylık
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayÜniversite okuyabilirsin kyk da kalırsın ve okurken bi işte çalışıp para biriktirirsen mesleğini eline aldığında ufak Bi birikimin olur. Ama ne yaparsak yapalım ailelerimizin etkilerinden tamamen kurtulamıyoruz maalesef ki
00 Yorumla
9 ayİletişime gecebiliriz. Sana her konuda yardımci olabilirim. Bende aynı durumu çektim seni çok iyi anlıyorum...
00 Yorumla
9 ayGerçekten ayrı eve çık diyenleri bende anlamıyorum o yüzden tek çare üniversite okuyup evlenmek
01 Yorumla- 9 ay
üniversiteye de izin yok
9 ayBence biraz daha sabret elbet kendi evin olur bir gün
01 Yorumla- 9 ay
Evet sabredicem
9 ayBende ayilemle yasiyorum ne var bunda calisiyorumda ama henuz koca bulamadim bulurum yakinda 😂😂
11 YorumlaAyrı eve çıkmak dışında ne düşünüyorsunuz acaba? Ailenizi evden kovmak mı?
10 YorumlaDişini sıkacaksın canım
21 Yorumlaİlk önce kafa dengi ev arkadaşı bulacaksın, sonrası sonra
00 Yorumla- Devamını Gör (99)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer