Kendimi bu konuda kötü hissediyorum ama düşünmeden de edemiyorum?

Ailemin maddi durumu iyi. Bundan bir kaç sene önce yazın hayatımda ilk defa çalıştım ve 3 ayda toplasan 30k bi para kazandım. Fakat paranın bir kuruşuna dahi dokunamadım biriktirmek istiyordum. Babam dişçiye gideceğim dişlerimi yaptırmam lazım diye tüm paramı aldı. Ben bu parayı kazanmak için sağlığımı kaybettim çünkü insanlık dışı şartlarda çalıştım. Çok üzülüyorum ama bir yandan da babam sonuçta diyorum. Fakat benim parama da tam anlamıyla muhtaç değildi. Yanlış mı düşünüyorum?

Kendimi bu konuda kötü hissediyorum ama düşünmeden de edemiyorum?
Cevapla