Uni de apart tutanlar nasıl yaptiniz?

Yani ev arkadaşlarınızla ilişiğiniz nasildi? Ortak mutfak mesela, rahatça getirdiğiniz eşyaları yiyecekleri seyleri koyabiliyo muydunuz buzdolabına. beraber yemek yiyebiliyor muydunuz bi iş bölümü oluyor muydu yoksa herkes cerini çöpünü odasina mi kilitliyip gidiyo tek başına mi yiyiyo yemegini nasildiii aranizzz. Herkeste degisir farkındayım da cekiniyorum biraz.
Uni de apart tutanlar nasıl yaptiniz?
Cevapla