Israrla "evlilikte kadın da çalışmalı, kendi ayakları üzerinde durabilmeli " diyorum.
" Parayı ben veriyorsam benim dediğim olur" diyen bir tiple karşılaşmamak için..
Geleceğini güvence altına alıp üç kuruş nafakaya muhtaç olmaması için...
Ya da düşünsenize, kocası bir iş cinayetine kurban gitse hali nice olur?
Ama kimseye anlatamıyorum derdimi...
Hayatıma giren kadınlara " çalışmazsan olmaz" dedim. En azından para kazanmanın ne olduğunu bilsin diye...
Ama " Karı parası mı yiyeceksin?"
" Beni çalıştıracak mısın?" (Sanki elinden parasını alıcaz o ne biçim laf yahu?)
vb şeyler söylediler...
İyi de çalışmayan, ekonomik olarak bağımlı biri nasıl " birey" olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer