"Evlilikte kadın çalışmalı " diyince neden herkes kadının sömürüleceğini sanıyor?

Israrla "evlilikte kadın da çalışmalı, kendi ayakları üzerinde durabilmeli " diyorum.

" Parayı ben veriyorsam benim dediğim olur" diyen bir tiple karşılaşmamak için..

Geleceğini güvence altına alıp üç kuruş nafakaya muhtaç olmaması için...

Ya da düşünsenize, kocası bir iş cinayetine kurban gitse hali nice olur?

Ama kimseye anlatamıyorum derdimi...

Hayatıma giren kadınlara " çalışmazsan olmaz" dedim. En azından para kazanmanın ne olduğunu bilsin diye...

Ama " Karı parası mı yiyeceksin?"

" Beni çalıştıracak mısın?" (Sanki elinden parasını alıcaz o ne biçim laf yahu?)

vb şeyler söylediler...

İyi de çalışmayan, ekonomik olarak bağımlı biri nasıl " birey" olabilir?

"Evlilikte kadın çalışmalı " diyince neden herkes kadının sömürüleceğini sanıyor?
Cevapla