Siz evlilikte eşitliği nasıl sağlıyorsunuz?

Ben oğretmenim kocam mimar. Kendi ofisi var. Sürekli ofisin başında olduğu için gün boyu çalisiyor. Ben sabah 8 öğlen 2 mesaisi yapıyorum. Kocam eve gelince bazen yemek yapamadığım günler oluyor acıkıncada çok agresif oluyor nerede bu yemek ben seninle neden evlendim diye kıyameti koparıyor. Kocam okumuş etmiş eğitimli bir ailenin oğlu olmasına rağmen bu şekilde. Kesinlikle yemek yapmak ev işi yapmak fitratimda yok. Belki 100 tane kız arkadaşım akrabalarım çevrem var hiçbirinin kocasida yemek ve işi yapmıyor. Acaba bu feministler hayal dünyasindami yaşıyor😂
Güncellemeler
9 ay
Fitratinda yok kocamın* benim var sakin olun😂
Siz evlilikte eşitliği nasıl sağlıyorsunuz?
Cevapla