• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evli bir kadın /erkek olmak zor mu iyi mi kötü mü?

Pınar25252525
Pınar25252525 Takip Et
Guru Yaş: 24
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
04
Yapay Zekaya Sor

Evliler cevaplasın🤔

Artıları eksileri neler

Evli bir kadın /erkek olmak zor mu iyi mi kötü mü?
Cevapla
Evlilik Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    8 ay

    Evli çalışmayan kadın olmak güzel.
    Kadınların daha şanslı ama daha iyi mağdur göründükkerini biliyorum.

    Mesela hiçbir erkek ömür boyu çalışmadan ömür geciremez. Fakat önce baba parasıyla sonra da koca parasıyla hayatını idame ettiren birçok ihtiyacını karşılayan çok kadın var.

    Ev işi yapmak dışarıda çalışmaktan daha kolaydır. Yazın sıcak derdin yok, kışın soğuk. Amir, patron, mobbing derdin yok. Erken uyanma dedin yok. Öğleye kadar uyu babana kocana kahvaltı hazırlamakta neymiş? Sonra istediğin saatte yemeğini yap bulasim makinası çamaşır makinası toplam günlük en fazla 3 saatini alir. Ondan sonra ya gez dolaş, ya elinde telefon fingir fingir gez ya da aç Müge anlı Esra Erol izle.

    Kadın olmak büyük şans.

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
9 ay
  • Evli olmak aslında kişiden kişiye değişir ama içtenlikle söylemek gerekirse dengeli bir ilişki için fedakarlık, anlayış ve sevgi şart. 😊 Artıları bence çok fazla. Hayat arkadaşınla iyi günde kötü günde yanında olduğunu bilmek müthiş bir his.💖 Beraber hayaller kuruyor, anıları çoğaltıyorsun. Eksilerine gelirsek, evlilik demek sorumluluk demek! Hem kendin hem partnerin için düşünmen gereken şeyler artıyor. Tartışmalar, fikir ayrılıkları elbette oluyor ama bunları yapıcı şekilde çözmek önemli. Evlilik, doğru insanı bulduğunda güzel bir yolculuk olabilir. 🌸

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

14

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    evlenmek isterdim ben güzeldir

    0
    0 Yorumla
  • _Rob_
    _Rob_ Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 96%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 615 cevap paylaştı.

    Düzenli hayat çocuk sahibi olma durumları iyi bence

    0
    13 Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Senin yasinin 40 olduğunu öğrendiğinden beri garipsiyorum yorumlarini

      Yorumla
    • _Rob_
      _Rob_
      9 ay

      Öyle ama ben evlenmedim hiç ailemle yaşıyorum ondan garip olabilir ayrıca burada çoğu insan problemli

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Zaten 😂😂bı saat önce bı kız yorum soru sormustu bende düz cevap verdim ama yani ben kizacagi bir şey demedim normal yazdım bana hakaret etti saman saçlı dedi durduk yere ondan sonra baya saçlarıma taktı bu manyak😂

      Yorumla
    • _Rob_
      _Rob_
      9 ay

      İşte görüyorsun 😂😂

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Hayır niye beni tersledi niye saman saçlı dedi

      Yorumla
    • _Rob_
      _Rob_
      9 ay

      Yani işte başka argüman bulamazsa kendini savunmak için en kıskandığı yerlere saldırırlar

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Saçma çok saçma ben onu tanımıyorum o beni

      Yorumla
    • _Rob_
      _Rob_
      9 ay

      Sanal alem sanal klavye günlük dozunu alıyor işte. Zaten tanımadığı için atıp tutması birilerinin moralini bozması kolay geliyor

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Yok benim bozulmaz tam tersine zevke gelirim ama canım su noktada sikiliyor sonuçta o benim hemcinsim

      Yorumla
    • _Rob_
      _Rob_
      9 ay

      Sana şey diyim iş hayatında erkek erkeklere destek verirken kadınlar birbirlerinin ayağınu kaydırmaya bakar. Yani ben garipsemedim

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Evet aşırı fazla bu. ama ben bı kadının basarisini guzelligini kiskanmadim hiç

      Yorumla
    • _Rob_
      _Rob_
      9 ay

      Sen zaten mantıklı bir insansın bir süredir inceliyordum yazılarını

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      🙂🙂

      Yorumla
  • Davinci000
    Davinci000 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay

    Bir laf vardı neydi o evlenin evlenin kırmızı iyi ise mutlu olursunuz kötü ise filozof olursunuz diye

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    9 ay

    Sevmedgn insanlarla muhatap oluyorsun eşinin yarattg sorunlara katlaniyorsun

    2
    0 Yorumla
  • siyahcorap
    siyahcorap Takip Et
    Master Yaş: 38
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 801 cevap paylaştı.

    ayırdır? dalip mi çıtı?

    1
    8 Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Yok beya ne talibi be kızanım merak ederim sorarım

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      9 ay

      adi adi yemişin sen baklayı çıkarıver ağızcığından

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      😂😂😂😂

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      9 ay

      gıgırdak seni :D :D çıgar gogusu yagında şlaksd

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      😂😂ya sen Avrupalı usman şentürkün ahbabı mısın 😂😂

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      9 ay

      usman abem yalan gonuşur, afrigalıdır o :D

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Neden ubayananın akrabası mıdır yuksa

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      9 ay

      gabilesi gomşu die bilirim bende :D

      Yorumla
  • Melo1111
    Melo1111 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 32
    9 ay

    İyisi de var kötüsü de. Çok aradayım bende bunu sorguluyorum bayadır

    0
    15 Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Sen kimsin kadın mı erkek mi

      Yorumla
    • Melo1111
      Melo1111
      9 ay

      Erkeğim.

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Evliyken buyur cevapla

      Yorumla
    • Melo1111
      Melo1111
      9 ay

      Tamamen önce kendine sonra eşine bağlı süreç. Monotonluk bekarken de karşılaşabileceğimiz bir döngü. Bu tamamen çiftlere bağlı.

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Ben pek soğuk bakiyeium ve evlilikte kadının hep hizmetçi rolü oynadigini dusunuyorum

      Yorumla
    • Melo1111
      Melo1111
      9 ay

      Hiç alakası yok. Tamamen karşındaki adamla alakalı. Tabi eğer kadın çalışmıyorsa ister istemez evdeki yükleri üstlenmesi bekleniyor. Ama hizmetçi yaftası koymak çok ağır bir telafuz

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Bu yaftayi ben koymuyorum eğer evlenen kadınlar rahat yasasaydi evlenmeyin demezlerdi bu kadar

      Yorumla
    • Melo1111
      Melo1111
      9 ay

      Evdeki işler sebebiyle mi evlenmeyin diyorlar. Sende ona göre adamını bulacaksın. Kimse kimseye yük olamaz. Herkesin bir hayatı var.

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Hayır evlenince camasir bulaşık çocuk bakma ev işi temizlik yemek sürekli kadınların sorumluluguymus gibi davranildigi için öyle oldu zamanla... simdi kadınlar daha uyanık evlenmek istemiyorlar en çok bu sebepten birde erkekler görsellik odaklı çok fazla. mesela benim şu an fiziğim iyi bende güzelim fakat evlenip çocuk doğurduktan sonra aynı fizik ve güzellik bende olmayacak kendime hep bakamayacagim böyle çok var bu sefer beni manipüle etmeye baslayabilir başka kadinlarla beni karşılaştırabilir

      Yorumla
    • Melo1111
      Melo1111
      9 ay

      Bütün ihtimaller mümkün. Her şey olabilir. Tam tersi de olabilir. Ama bunları karşına alıp kendini soğutma ilişkiden. Aşılamayacak şey yoktur insan el ele verdiğinde.

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Hayır ben aşamam katlanamam evlilik dediğin şey çocuk oyuncağı değil bir kere olmalı ama pir olmali

      Yorumla
    • Melo1111
      Melo1111
      9 ay

      Hayat senin. İnsan tercihlerini yaşamakla mükellef. Bol şans diliyorum.

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Bu arada yazdigima ne diyeceksin haklılık oranı ne kadar

      Yorumla
    • Melo1111
      Melo1111
      9 ay

      Hangisine

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      İşte uzun yazdim

      Yorumla
  • Ozbirann
    Ozbirann Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    9 ay

    Evlenmeyi boşanınca hayatınız kayıyor denendi onaylandı

    0
    8 Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Nasıl

      Yorumla
    • Ozbirann
      Ozbirann
      9 ay

      Baya bi evlenip boşandım ya ben

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Aaa nasil

      Yorumla
    • Ozbirann
      Ozbirann
      9 ay

      Bir ay evli kaldım sonra dul 26 yaşında beni. dul bırakan hayat pu

      Yorumla
    • ____yaren____
      ____yaren____
      9 ay

      özel degilse aldatma falan miydi, 1 ay icinde

      Yorumla
    • Ozbirann
      Ozbirann
      9 ay

      @____yaren____ aldatma özel değil mi

      Yorumla
    • Ozbirann
      Ozbirann
      9 ay

      Evet aldatıldım bayadır da aldatılıyormuşum

      Yorumla
    • ____yaren____
      ____yaren____
      9 ay

      Geçmiş olsun, cok kötü bi his benim de 1 defa sevgilim oldu o da aldattı hem de 2. haftadayken yapmis, 1 ay olunca öğrendim bitirdim zaten😞

      Yorumla
  • kadınyokdertyok
    kadınyokdertyok Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    pınar başarır bence

    1
    5 Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Hayır basaramam😂

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      başarııır yavrularının resmini de görelim inşallah bir gün amin.

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      😂😂a yok men evlenmem daha bunun 27 ye kadar yolu var

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      27 olsun damat ta italyan olsun.

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      😂😅 seni seni

      Yorumla
  • Gezentilkii
    Gezentilkii Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    9 ay

    İyi yönleri var kötü yönleri var

    0
    10 Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Ne gibi

      Yorumla
    • Gezentilkii
      Gezentilkii
      9 ay

      Aklına takılan merak ettiğin her şeyi sorabilirsin

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Buyur açıkla ne demek istiyorsan

      Yorumla
    • Gezentilkii
      Gezentilkii
      9 ay

      Eğer iki kişi özverili olur birbirini anlamak için çaba gösterirse güzel ama bir taraf kendini geri çekerse büyük sıkıntı

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Başka ne gibi eksileei var

      Yorumla
    • Gezentilkii
      Gezentilkii
      9 ay

      İstediğin zaman istediğin şeyi yapamıyorsun

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Başka

      Yorumla
    • Gezentilkii
      Gezentilkii
      9 ay

      Gece pek organizasyon yapamıyorsun

      Yorumla
    • Gezentilkii
      Gezentilkii
      9 ay

      Birde evli olduğunu duyunca bazen kızlar uzak duruyor bu da bonus 😂😂

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      İyice sacmaladin zaten uzak duracak birader olması gereken bu...

      Yorumla
  • Mehmet1Oğuzhan
    Mehmet1Oğuzhan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    9 ay

    Pas geçiyorum bu soruyu evli değilim nsjd

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    9 ay

    Eksi çok var artı pek nadir

    0
    13 Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Nedir o eksiler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Boş boş yere trip atmalar başım ağrıyor demeler vs vs surat olduğu zaman evin huzuru kalmıyor uzuyorda uzuyor

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Ama bazı evlenecek kızlar bana böyle anlatmıyor pamuk prenses gibi hayat onları bekliyor gibi anlatıyorlar😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      He kesin öyledir ilk sene öyle olabilir ama sonrasında monoton bir hayat kaçınılmaz böyledir

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Bu yüzden evliliğe zerre hevesim yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Olmasında zaten emin ol pişmanım he neden boşanmıyor diyorsan çocuk var ondan dolayı ama eşime yansıtmıyorum kendi düşüncemi falan öyle ömür geçip gidiyor işte Allah sonumuzu hayır etsin

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Ama eşin olsam ve bu yaziyi okusam kötü hissederdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Eşime hissettiklerimi yansıtmıyorum ö yüzden şuanlık problem yok

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Ama benim eşim bir yerlerde böyle bir yazı yazsa ne kadar kötü olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Yazdırmayacaksın öyleyse

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Bunu daha etik daha güzel daha toplu şekilde yazabilirdin beyfendi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Araç kullanıyorum idare et 😀

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      🙁🙁

      Yorumla
  • Kâl-Ell
    Kâl-Ell Takip Et
    Master Yaş: 29
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Evli olduğun insana bağlı

    0
    0 Yorumla
  • Ebru2777
    Ebru2777 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Gayet güzel

    0
    0 Yorumla
  • Niruktaa
    Niruktaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    9 ay

    Zır gibi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    9 ay

    Bence evlilik mantıklı bir iş değil 😃

    0
    25 Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Kesinlikle valla ben böyle rahatım hovardalik falan mük

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Aynen 😃

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Ayrıca ben evlenemem karşıma o kadar yakışıklı erkeklerl çıkıyor ben bunları bırakıp nasıl evleneyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Sen bensin 😃

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Hayat böyle iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Anlık yaşamak gerek 😃

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Hayir ehline denk gelsen mukemmwl bir şey ama beni sonsuza dek sevecek hiçbir kadınla aldatmayacak bir erkek benim için imkansız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Öyle bir erkek mi varmış 😃

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Olmadığı için zaten ilgilenmiyorum erkeklerden nefret ediyorum ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Dün akşamda karşıma çıkan yakışıklı erkekleri bırakıp evlenemem dedin 😃

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      İçimden bı duygu hissettirmiyorumki sadece görsellik olarak bana guzel yakışıklı geliyorlar ama benim en çok yaptığım şey mesela istek atıyor kabul ediyorum ama mesajına çok çok geç bakiyorum diyelim iyi sohbet ediyoruz arada bir laf ediyor tepem atıyor hemen engelliyorum diyelim arıyor cevap vermiyorum tek kişi değil bunlar. bir sürü olabilir ama cevap vermiyorum ve aniden engelliyorum bı bakıma narsistlik oluştu zamanla bende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Allah'a yakın benden uzak ol 😃😃

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Neden evlenemem dedim orasida şöyle bu kadar çok seçenek varken evlenmek bana saçma geliyor şu an birde 23 yaşındayım daha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Evlenmek ve seçenekler konusunda hemfikiriz 😃

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Ben böyleyim eskiden saftiriğin tekiydim yani bir iki yıl öncesine kadar artık onlar benim peşimden koşuyor ama umrumda değiller mesela her kız son derece taş gibi fizigi olan bir adamı bı anda silemez reddedemez ama ben ederim ediyorum çünkü ben onu istemiyorum onun beni farketmesini ve bana yonelmesini istiyorun ondan sonrası bitiyor

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Bundan sonra eyşan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Kolay gelsin Eyşan 😃

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      😎😌

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Niye benden uzak ol dedin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      İçimden bı duygu hissettirmiyorumki sadece görsellik olarak bana guzel yakışıklı geliyorlar ama benim en çok yaptığım şey mesela istek atıyor kabul ediyorum ama mesajına çok çok geç bakiyorum diyelim iyi sohbet ediyoruz arada bir laf ediyor tepem atıyor hemen engelliyorum diyelim arıyor cevap vermiyorum tek kişi değil bunlar. bir sürü olabilir ama cevap vermiyorum ve aniden engelliyorum bı bakıma narsistlik oluştu zamanla bende

      Bunları yazdığın için 😃😃

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      😂ne var bunda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Pardon bu ya 😃

      İçimden bı duygu hissettirmiyorumki sadece görsellik olarak bana guzel yakışıklı geliyorlar ama benim en çok yaptığım şey mesela istek atıyor kabul ediyorum ama mesajına çok çok geç bakiyorum diyelim iyi sohbet ediyoruz arada bir laf ediyor tepem atıyor hemen engelliyorum diyelim arıyor cevap vermiyorum tek kişi değil bunlar. bir sürü olabilir ama cevap vermiyorum ve aniden engelliyorum bı bakıma narsistlik oluştu zamanla bende

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Peki ne istiyorsunuz mal gibi sevelim tek bir kişiyi ondan sonra boynuzlanalim mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Bunlar özel konular burada devam edersek üstesinden gelemeyiz 😃

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Hiç öyle bir durum yok beyfendi gevşek gevşek gülmeyin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    9 ay

    Zorrr

    0
    15 Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Nasıl

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Kadının narsistine denk gelince zor yani

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Anlatsana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Yani erkeğin narsisti genelde hep fazladır ama kadının daha beter olduğunu onu tanıyınca anladım, çok sempatik sevecan görünüp sevgi pıtırcığı bu kadın giderek değişti, üstünlük kurma çabalarını empoze etmelerini ben bir nevi fantezi sanıyorken aslında giderek ego artırmış meğer sonuç beni aldatan ama gidersem kendini öldürmekle tehtit eden bağlayan bir varlığa dönüştü mutlu değilim bu yüzden.

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Nasıl bir ego

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Narsist işte nasıl açıklayım konuda bahsettiğim gibi kendini üstün gördüğü beni küçümseyen ama yinede evde biraz eşit davranan birisi fajat ayrılmak istediğim de kendime zarar veririm suçlusu sen olursun diyen bir ego

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Ne konuda kendini üstün görmek bu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Baskınlık anlamında kontrol manyağı oldu biraz sevgiyi vermek yerine almayı aynı zamanda gözü dışarıda olan

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Gözü dışarda demek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Evet boşanmıyor da işte :(

      Yorumla
    • Pınar25252525
      Pınar25252525
      9 ay

      Bilmem beyefendi o sizin kendi meseleniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Bir fikir vermeniz mümkün mü çaresiz kalıyorum bir kadın olarak böyle bir kadın nasıl kontrol edilir bıktım

      Yorumla
    • ____yaren____
      ____yaren____
      9 ay

      Bu arada daygi çerçevesinde kimse kimseye zarar vermeden ve gercekten bi problem varsa ortada (varmis zaten aldatmis) evlenmek kadar ayrılmak da hakkiniz zira birbirinize zarar vermeden. Bu sekilde şöyle yaparım böyle yaparım ayrilamazsin vs sorumlusu siz değilsiniz, bunu baştan bildirin, bunu elinde tutma dayanağı olarak görmüş anlaşılan, her koyun kendi bacağından asılır, tekrardan böyle bir şey derse bunu mahkemede kullanacağını ve psikolojik açıdan iyi olmadığını belirtecegini soyle

      Yorumla
    • ____yaren____
      ____yaren____
      9 ay

      O senin gözünü korkutmak için yapıyormus

      Yorumla
    • ____yaren____
      ____yaren____
      9 ay

      İlk yazdığımda "saygı cercevesinde" yazacaktım harf hatası olmus

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    Çok kolay

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evli bir kadın /erkek olmak zor mu iyi mi kötü mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlilik kadın için iyi mi yoksa kötü mü? 8 cevap verildi
Evlilik zor bir şey mi? 10 cevap verildi
Evli biriyle olmak ne kadar sorunlu? 28 cevap verildi
Evlilik kadınlar için mi zor erkekler için mi? 28 cevap verildi
Evlilik zor mu? 43 cevap verildi
Evlilik zor mu? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨