Annem babam ayrı içimden yaşamak gelmiyor?

Ben bebekken ayrıldılar, ondan sonra hep orada burada üvey anne eziyetiyle istenmeyerek hakaret edilerek çok köt çocukluk geçirdim en kısa haliyle
Şimdi tekim kimsem yok konuşacağın güleceğin yemeğini yapacak yardım edecek tek kimsem yok aileleri olanları mutlu olanları babası olanları annesi olanları görünce içim kan ağlıyor evde çok üzülüyorum bağırarak ağlamak istiyorum yırtıp parçalamak istiyorum ama yapacak bir şey yok elden bir şey gelmiyor çok yalnıx hissediyorum benden hayatımı çaldılar derslerim çok iyiydi hedeflerim vardı hayatımı çaldılar
Annem babam ayrı içimden yaşamak gelmiyor?
Cevapla