Ben bebekken ayrıldılar, ondan sonra hep orada burada üvey anne eziyetiyle istenmeyerek hakaret edilerek çok köt çocukluk geçirdim en kısa haliyle
Şimdi tekim kimsem yok konuşacağın güleceğin yemeğini yapacak yardım edecek tek kimsem yok aileleri olanları mutlu olanları babası olanları annesi olanları görünce içim kan ağlıyor evde çok üzülüyorum bağırarak ağlamak istiyorum yırtıp parçalamak istiyorum ama yapacak bir şey yok elden bir şey gelmiyor çok yalnıx hissediyorum benden hayatımı çaldılar derslerim çok iyiydi hedeflerim vardı hayatımı çaldılar
Şimdi tekim kimsem yok konuşacağın güleceğin yemeğini yapacak yardım edecek tek kimsem yok aileleri olanları mutlu olanları babası olanları annesi olanları görünce içim kan ağlıyor evde çok üzülüyorum bağırarak ağlamak istiyorum yırtıp parçalamak istiyorum ama yapacak bir şey yok elden bir şey gelmiyor çok yalnıx hissediyorum benden hayatımı çaldılar derslerim çok iyiydi hedeflerim vardı hayatımı çaldılar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer