Nasıl bir çağa düştük ne olacak halimiz bekarlar?

Hemen evleneyim demiyorum ama biri olsa varlığını belli etse fena olmaz. Daha sonra ciddi adımlar atılır zaten ama şu zamanda da çok zor ya… niye böyle bir çağa düştük¿ nasıl nasibimiz bulacak bizi

Nasıl bir çağa düştük ne olacak halimiz bekarlar?
Cevapla