Böyle diyen bir erkek çok da evlenmeyi düşünmüyordur, değil mi?

Ben yine sormayacaktim çünkü çok özel bir soru gibi gelmişti. Ama arkadaşım sen sor bir bakalım dedi. Soruyu merak ediyorsunuz değil mi? Neden evlenmedin? Sorduğum kişi de 4-5 kere bu yola girdim ama ya ben soğudum ya o istemedi gibi şeyler söyledi. Bir insan ömrü boyunca 4-5 kere evlilik yoluna girip de olmaması mümkün oluyor mu bilemedim.. Sonra çocukları çok sevdiğini ama yakınlarından gördüğü kadarıyla çocuk bakmanın çok zahmetli olacağını, çocuk yapmazsan da bir sorunları mı var acaba diye çevrenin dedikodu yapacağını söyledi. Ki bu da bana biraz çocuksu geldi. El alem ne derse desin yani çok mu önemli bir olay? Bir de rahatlığa alıştım, karışan yok dedi. Yani böyle diyen bir adamın bundan sonra da evleneceğini düşünmedim açıkçası. El alemin ne diyeceğini de bu kadar kafaya takıp kendi gururunu incitmesi hiç bana göre değil. Ben de tam tersi kimseyi umursamam. Böyle biri benim ruh eşim de olamazdı yani.. iyi ki arkadaşımı dinleyip sordum.. 🤗

Böyle diyen bir erkek çok da evlenmeyi düşünmüyordur, değil mi?
Cevapla