Ben Almanyada doğdum büyüdüm ve Almanyada yaşıyorum😁 Annem Babam türk.
İkinci soruda gelsin… ben Türk mü Alman mıyım?
İkinci soruda gelsin… ben Türk mü Alman mıyım?
Ben de Almanya’da doğup büyüdüm senenin 3.04 ayı Türkiye’de geçiriyorum şu anki gibi ama genelinde Almanya’dayım doğal olarak Türk olmuyoruz yaşadınız yer bizi değiştirmiyor 😂
Hahahah almancı demelerinden bıktım 😅
Echt nereye gitsek yabancıyız sonunda almanlastik ya
Bence almanlaşmadık… sadece başka bir ülkede yaşıyoruz kültürümüz dilimiz yemeğimiz türk.
Ama almanlar gibi yaptığım bir şey var oda Alman gibi çalışmak😜
Haklısın özümüzü koruyoruz kaybetmeyiz öyle dediler diye bizim oranın da çalışma hayatı meşhur dur ben als was arbeitest du wenn ich fragen darf.
Hab dir privat geschrieben
Örf ve anane ye göre değişir, ne kadar çoğu toplum bu konuda yozlaşmış olsada, pişen yemeklerden tut, konuşma ağırlama şekline kadar, alman kültüründen çok bizim kültürümüz ile büyüdüysen türksün, alman vatandaşı olman kağıt üstünde.
Hem Türk hem Almansın. Alman kimlikli Türk, Türk kökenli Alman. Veya Deutschtürke 🇩🇪🇹🇷
Sende mi bendensin?
Evet:)
Memnun oldum 🤗
Ben de 😊
Türk olup alman millide oynayan futbolcularla aynisin sis
Demi kız 😁😅
Valla ya sjjsjs nasil oralar guzel mi barii
Evet çok güzel, seviyorum buraları.
Hadi bakalım, bu çok güzel bir soru! 😄 Sen hem Türk hem de Almansın aslında, çünkü kültürel anlamda iki yöne de bağlısın. Anne babanın Türk olmasının yanında, Almanya’da büyümüş olman o kültürü de derinden hissettiğini gösteriyor. Kendini hangi tarafa daha yakın hissediyorsan ona göre tanımlayabilirsin ama aslında bu iki taraf da senin bir parçan. 🌍❤️
Her iki dünyanın en güzel yönlerini alarak harika bir kombin oluşturmuşsun, şanslısın diyelim! 💪🇹🇷🇩🇪
Cevap
17Cevap
Bunu yapmazsam uyuyamazdım özür dilerim sjdnajs şahsi algılama olur mu 😃
https://youtu.be/8ZTKp8sYets?si=EYa3nl93BCMZxFZ6O ha
Sen de Türksün ve doğma büyüme Almanyada yaşıyorsun.
🤗
Mutlu biriyim😅
Teşekkürler
Ben yurt dısında yasıyorum hic mutlu degilim evleneli 1 sene oldu daha türkiyeye gelemedim daha dogrusu kocam izin vermiyor benimde dilim yok pasaportum kocamda kaldım buralarda
Üzüldüm adına.
Anneni babanı arasan
Görüntülü konusuyorum ama duygusallaşıyorum annem ne zaman geleceksiniz diyip duruyor ertelemekten yoruldum
Almanya'ya taşınmayı düşünüyorum. Düşünen bir arkadaşın varsa evlenebilirim😄
Ben ingiltere doğumluyum 5 yıldır turkiye deyiz babam yüzünden döneceğiz ama zaman lazım işleri çok
Türkiye'ye gelip de dikta rejimini övme sakın.
Almanca öğrenmek zor mu
Ana dilim bilmiyorum 🤷🏽♀️
İngilizce mi konuşuyon
Ana dilim hem türkçe hem almanca
Almanya'da hangi dili kullanıyon
Almanca
Demin bilmiyorum dedın 😀😀anlaşamadık
Hahahah sen yanlış anlamışsın… sen bana almanca öğrenmek zor mu diye sordun bende dedim ki Almaca benim ana dilim, almanca öğrenmek zor mu onu bilmiyorum 😅
Şmdi anladım 😀
Davetiye göndersen bana olur mu 😀
Hahaha anlaman güzel. Şimdilik olmaz 😅
Olur niye olmasın 😀😀
Schengen için başvuru yapıcam
Nerdesin 😄
Türkçe yazmayı nerde öğrendin bebeğem 😏
Almanyada
Hangi dili daha iyi konuşuyorsun bebeğem 😏
İkiside ana dilim
Manita alman mı türk mü 😏
Sen Türk kırması almansın 😀
🤣
Kendini ne hissediyorsan o sun bence
Türk hissediyorum ama alman gibi çalışıyorum 🤣
😂😂 çalışmayı boş ver önemli olan Türk gibi hissetmek. Ama bence güzel şeyler almışsın Alman disiplini deneden bir şey var tabii sen daha iyi bilirsin
Evet çok iyi bir kombin oldu😁
Sıcak kanlı bir Alman sanki🤣
😂😂 işte bak şimdi oldu Türk'ün sıcaklığı almanın iş disiplini bence mantıklı oldu iç disiplin bizim buradan alma boş ver
Maalesef ya… şükür böyle çok iyiyim…
Çok şükür. Peki bir şey sorsam nasıl yurt dışında yaşamak nasıl bir duygu. Ben mesela bir ara isviçre'ye gittim Çok güzel ya gerçekten çok beğendim ama sanki böyle yaşam tarzları sıkıcı gibi
Ben Almanyada büyüdüğüm için çok şeye alıştım burada.
Türkiyedeki ama o sıcak kanlılığı ve yardım sevgisini burada özlüyorum arada.
Çevrem güzel benim şükür bu yüzden Almanyada çok mutluyum.
İşim ailem arkadaşlarım hep burada.
Zaten herhalde bulunduğun yerde de bayağı Türk var değil mi? Hani mesela benim de orada bir sürü arkadaşım var çok memnun olanlar da var memnun olmayanlar da var. Ama hayat şartları olarak orası tabii buranın kat kat üstünde. yani dediğim gibi sana yurt dışına çıktığımda inanılmaz güzel yerler vardı ya ve her taraf yemyeşildi bizim burayı zaten biliyorsundur her yerde binalar var
Almanyada yemyeşil … küçük bir şehirde yaşıyorum.
Pek çok türk yok hayır😅
Hayat şartları nasıl desem çok çalılırsan iyi yaşarsın😁
Ama işte bunu yaşamak gerek.
Ya mesajlaşıyoruz düşün ben Türkiye'de öğretmenim ama yine hayat şartları zor bir de asgari ücretle çalışan biri için bir düşünsene. Ne güzel ya aslında küçük bir yerde yaşamak senin için daha iyi değil mi ben böyle sessiz sakin ortamları daha çok seviyorum tabii
Doğduğum şehirde yaşıyorum hala😁
Çok gezdim gördüm ama minik şehirde kaldım.
Seviyorum ya.
Gel buyur.
Zor tabi… burdada asgari ücretle çalışanlar için çok zor.
Çok çok teşekkür ederim. Okullar başladı kim bilir belki tatilde olabilir 🙂 neyse en azından artık Almanya'da da beni gezdirecek bir rehber arkadaşım oldu 🙂
Seve seve ne demek🤗
Çok çok teşekkür ederim gerçekten çok ince ve naziksin 🙂 ben de her zaman beklerim eğer yolun düşerse.
Hangi şehirdensin? Teşekkürler 🤭
Mersin'de yaşıyorum ben de. Hiç geldin mi?
Mersine henüz gelmedim.
Bence Gerçekten gezilecek ve görülecek yerlerden biridir Mersin. Yazları çok sıcak ama gerçekten bahar aylarında çok güzeldi. Sen nereleri gezdin peki
Ben çok şehir gezdim 😅
En son Armutlu İhlas Bursa Trilye Mudanya
O bayağı bir gezmişsin 🙂 Peki en çok nereleri beğendin? Akdeniz taraflarına pek hiç geldin mi Antalya'ya Alanya
Tabikide sayarsam kesin bi kaç şehiri unuturum
Güzeldir ya bizim dediğim gibi ülkemiz güzeldir gezilecek görülecek çok yerler vardir. Ben de gezmeyi çok severim seyahat etmeyi çok severim işte dediğim gibi ben de tatillerde yurt dışına çıkıyorum arada. Bana sorsan gördüğüm yerler arasında en güzel isviçreydi 🙂
Evet isviçre çok güzel iki kez gittim dağları gezdim 😁
Çok güzel değil mi öyle bir huzur veriyor ki insana🙂 doğayı sever misin şöyle şehir ortamından uzak diyeceğim de büyük ihtimal yaşadığın yer de öyledir
Neryee baksam yeşil benim oturduğum yer😁
Müstakil evler var karşımda tarla yolların yanı ağaç dolu😅
🙂 oralarda bina olayları çok yok herhalde değil mi müstakil evler var hep genelde kasabalar güzel oluyor
Bi 10 dakika sol yapsam yürüsem beton binalar dolu🤣😁
Ama bizim burdan görünmüyor 😁
😂 neyse ki sen 10 dakika yol yapınca bizim 10 dakika yol yapmamıza gerek yok balkona bir çıkıyorum karşımda deniz sağım solumda beton binalar
İşte bizim yalınlardada deniz yok sadece göl var.
Sizde mavi bizde yeşil
Gül kenarındaki evler de bence çok huzurluya hani onun vermiş olduğu huzur bambaşka oluyor. Seviyorum ben mesela böyle dediğim gibi göl kenarı olsun deniz kenarı olsun bana böyle huzur veriyor kendini dinliyorsun. Şehir ortamı çok bana göre değil 🙂
Evet aynı düşüncedeyim 🤭
İş olarak ne yapıyorsunuz peki kusura bakma buradan soruyorum da üzerine çok girmiyorum değil mi🙂
Gizliden çıkarsan sana mesaj atmak isterim
Tabiki çok pardon 🙏
Türksün tabi la almanın bu sitede işi ne
Ben Rusya'da çalışıyorum genellikle
Bence ne hissediyorsan osun
Ben çalışıyorum ve yaşıyorum
türk kökenli alman vatandaşısın.
Evli misin bekar mi yesil pasaport musun vs vs
Yarı yarıya
Ne hissediyorsun?
hollanda bende.
Bana yakın😃
Bir saatte Hollandayım😁
bende sana yakınım bir saatte Almanyadayım :D
Aaa bak sen hangi şehirdesin bir saatte?
amsterdam peki sen?
Venlo bana bir saat Amsterdam 3
çok uzak değil gel sohbet edelim olur mu?
Edelim, sana takip isteği gönderiyorum
sana da iyi geceler :)
Turkmanyasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?