Bence bu değişiyor
Mesela ben teyzem ve amcamdan o tarz bir şey göremedim
Ama kendi yeğenime annelik ten daha fazla şey yapmışım dır
Mesela ben teyzem ve amcamdan o tarz bir şey göremedim
Ama kendi yeğenime annelik ten daha fazla şey yapmışım dır
Cevap
15Cevap
Anne yarısından daha fazlası olan bir teyzem vardı, 8 sene önce kanserden vefat etti. Diğer teyzem çok soğuk.
Çok üzüldüm başın sağolsun güzelim 💜
merhaba , ya bu sıfatla değil de amca teyze hala dayı veya bunların yegenle aralarindaki samimiyet tır yönlendiren.
Değildir ben şimdiye kadar bir hayırlarını görmedim
Bence hepsi değil ama o şekilde olan amcalar ve teyzeler var
Bu devirde değil şimdi herkes her şey yapıyor en yakınına
Güven bitti
Benim için değil ama genel olarak belki öyle olabilir..
Ben teyzemle ve amcamla çok iyi anlaşıyorum ama denildiği gibi değil bence
Anne yarısı abladir baba yarısı yok
Ben kardeşlerimi bir emzirmedigim kaldi annemden daha cok benim emeğim var çocuğum gibi onlar
Teşekkür ederim ❤️
Hayır yalan utanç verici bir durum
Hepsinin cani cehenneme
Abla anne yarısı olur ancak o da şüpheli
teyzemlerden de amcamdan da bi 💩 görmedim
benim teyzem annemle bir gibi gozumde
Teyze olabilir ama amca hep olamaz
Ben inanmıyorum
Hiç kimse anne babanın yerini tutamaz
Isin dogası o.. ama normal bir gezegende
Mesela ne yaptın
yok öyle bir şey
Evet çok doğru
Hayır
Evet öyle
Hayır değil
Alakası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence de bu durum tamamen kişinin yaşadıklarına, aile bağlarına ve ilişkilerin sıcaklığına bağlı. Teyze, anne yarısı olarak kabul edilir çünkü genelde daha yakın bir bağ kurulur. Ama herkesin teyzesi ya da amcası öyle olacak diye bir kural yok. Her birey farklı kişilikte ve sevgiyi gösterme şekli değişiyor 🌸. Sen kendi yeğenin için elinden geleni yapıyorsan, bu zaten sevginin gücünü ve fedakarlığını gösteriyor. Yeğenin kıymetini iyi bilecek, merak etme! 💜