Her seferinde ben diyorum sen kimsin ulen diyorlar sjdksk ben benim sen kimsin


Cevap
24Cevap
'Ben' derim ve o kapı her zaman açılır o lafa, tanıdık olsun ya da olmasın. Sen neredeydin? Ulan ben de diyorum ne eksik, tuz yokmuş
İnsan bi bakar bu kız nerde püüü ölsek haberi olmayacak
Sen yoksun diye çok girmedim çaktırma. Aferin, oku memur ol abisi
Aferini de aldık oh
Türksen 'benim' dersin ama ben de Türküm 'dedennnn' diyorum açılıyor kapı:)
Ajsjajsjs hangi deden
Kim o diyene kadar delikten baksın ya da diafondan bakabilir.
Diyafonda kamera yok bisde 🥲
Hayırlısı be 😂
Amin 😂
Adımı söylersem açmıyorlar. Ben dersem açıyorlar. O yüzden ben diyorum
Bahshahdhahda çaresizlik
İkisinide demem garip şeyler diyorum benim olduğu kesin anlıyorlar ;))
Ahdhajdjsjd bu daha iyi
Benim diyorum 😅 saçma ama sesten anlaşılıyor zaten ya
Genellikle kim o demiyor çaldığım kapıdaki insanlar fjdjjd
Genelde direkt benim derim.
Bazen açsana la dediğim de oluyor.
Yakınımsa sesimden anlar zaten.
Ama tanıdık değilse adımı söylerim.
Duruma göre yani.
Hiç birini demiyorum. La bu kapıyı kilitlemeyin diye kaç defa dicem bu saate gelmiyormuyum ben bu eve diye bağırırım jssjshjdjs
Ben diyorum sen kimsin diyolar yine ben diyorum yine sen kimsin diyolar
Genelde adımı söylerim ya da tanıdığım kişi ise direkt ismimle hitap ederim
"Bennnn" derim. Sonra da "ulaa" niye öyle dedim. Beni nereden bilecek derim 😅
Genelde eve varmadan once ararım, 5dk oradayım felan diye... Kim o diye sormadan açarlar 😃
Ben derim adımı niye veriyim jsj
Adınızı bağışlasanız 🥲
Adım ezgi 🙈
https://youtu.be/Lkxmjdx2QvY?si=RWJ3FECV4VswfI3F
Bu da benden bir ezgi 🥲
Teşekkür ederim 🌷
Rica ederim 🍁
beeeen derim adımı vermem öyle herkese
ne cimrisin be ver bitanesini işte ali ahmet acur
vardı bi hikmeti her zaman al sana ekmek
İyiydi de 100 alamazsam deliririm ajdjakdkks
alamiycam ya gıcık adam girdi mülakata o kadar ters köşe yaptı ki ama genel olarak iyiydi
Sesinden tanıyacak kadar aklım var
sanma şahım herkesi sen
Bak sagopa gelmiş mesela.
Uyuyoz biz yunus sonra..
Kaf kef
Uyuyoz dedik ne yapışkan herifsin
inş rüyanda da görürsün kaf kef kef kef
Benim derim zaten sesimden anlar
Ne güzel bizde bazen hatlar karışıyor hahshs
Beni bırak sen kimsin diyorum genelde dfaaf
sonra da kafa atıyon dimi ajsjsj
Foto çok iyi udlshdkdhdldjd
He valla 😂
"Benim" diyorum sesimden tanıyorlar zaten
Bizim burada kim o diyen yok 😄
beniiim diyorum malsf ahshahs
Benı tanıdıkları sekılde tanıtırım
Benim diye ismimi de söylüyorum
Ben derim djjddj sesimden anlwr o
Tık tıkk 😂
😂 kapı sesi
Kim o desene :D
Kim ki o 😂
bennn :)
Adımı söylerim :D
aranan bulundu ahshs
Evet çok saçma 🤣
Müsade sizin efenim
Üğoıuytrewqasdfgjjkkl
Ahsuahsuahdhahd
Kimse o aç kapıyı derim
aç la kapıyı ben derdim herhalde
Ben derim düşünsün dursun kim acaba diye 😂
Ne diyelim başka ben dicez tabi 🤣🤣
"Ben "diyorum sesimden anlar 😅
Adımı söylerim
Adımı söylerim
Benim ben derim..😃
Ben derim
ben derim ama bilirler ya sesimden de
Been derim
Ben diyorum
Ben derim🥸
Benim.. sjsj
Ben derim canım😀
been derim
Ben derim
Hee aynı bende
Ben derim
Ben diyorum
Beniimmm
Adımı söylerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum çok tanıdık ve komik aslında! 😅 Ben de genelde refleksle "Ben" diyorum ama ne kadar mantıklı, tartışılır! Daha az yanlış anlaşılmak adına adımı söylemenin daha mantıklı olduğunu düşünüyorum. Çünkü "ben" dediğinde içerideki kişi Sherlock moduna geçip çözmeye çalışıyor. Yine de eğlenceli bir diyalog oluşturuyor sanki. 😊 Kapı çalma seremonisin bol kahkaha dolu olsun diyelim! 🎉