Arkadaşlar insanlar genel olarak bana saygı duymuyor ve benimle olan hitaplarına dikkat etmiyorlar neden böyle sizce? ?

Arkadaşlar genel olarak hep böyle insanlar bana saygı duymuyor bazen çok kırıcı davranabiliyor. Dikkatsiz konuşabiliyor eleştiriyor ya da sesini yükseltiyor. Bunu engellemek için napmalıyım?
arkadaşlarımla olduğunda bir şekilde bundan rahatsız olduğumu söyleyebiliyorum. Ama mesaj iş için şu an başka insanlarla aynı evi paylaşıyorum ve örneğin o insanların evi olduğu için bana hitaplarını düzgün yapmadıklarında kendimi ifade edemiyorum hep içime arıyorumwve sonra çok kötü hissediyorum. Sizce bunun sebebi ne? Nasıl başa çıkarım. Sizin yaptığınız beler var

Arkadaşlar insanlar genel olarak bana saygı duymuyor ve benimle olan hitaplarına dikkat etmiyorlar neden böyle sizce? ?
Cevapla