Çünkü atıyorum biriyle buluşmak ister o yüzden yalana başvurur hastadır tuzaklar kuruyordur tanıdıklar anlamasın beni rahat bıraksınlar diye ve gizli işler çeviriyordur o yüzden
Bu zamanda çok kazanan insanların ögrettiği en buyuk şey yalan yapmak hırsızlık yapmak. Bence okulda yalan yapma ve yakalanmama dersi işlenmeli belkide usulsüz zengin olanlar dürüstlüge kaçarlar utanıp , hepimiz hırsız ve yalancı olursak okuldan dipoma bile alıcaksın. en iyi en kötü , kafam karıştı en kötü enkötü ödülü verilcek. Sömürge işgal etme dersleri verceksin mesela . sen ne işin var matematik fenmiş bilim teknik :)
Bebekamin herkes bir gün öldürür sevdiğini kimi yalan söyleyip ortaya çıkmayacağını sanarak, kimi maskesini gizleyerek. Ama herkes öldürür sevdiğini ama öldürdü diye ölmez hayatına (yalanlarına) devam eder...
Yoo gayette var bir keresinde sitedeki üyelerle sizleri shipliyeyim mi sorusu vardı sizin gelmenizi bekledim etiketlemek için gelmediniz meğerse ayrılmışsınız sevdiğim fav çiftsiniz vesselam