2008 yilinda kendi uzerime telefon hatti aldim. Vodafone ve Türk Telekom. Her bir operatorden 2 ya da 3 er tne. O zaman almisim borcunu odeyemeyince cikarmis baska hat almisim. Simdiki aklim olsa asla yapmazdim tabiki. Avukatlik oldu. 3 senedir kagit geliyor zaman. zaman eve. Avukatlik burosundan. Ilk once borcunuzu 7 gun icinde odeyin yoksa icra takibi gelecek diye. Daha sonra da kampanya var borcunuzu su kadar odeyin faizi silelim diye.
Bir ara calisiyordum. Turkcel e borcumu odefim. Isten ciktim ve su an odeyemiyorum. Uzun suredir ses yok. Ilerde sorun cikarmi? Icra gelir mi?
Su an sgkli degilim. Uzerimde mal varligim yok.
Borcta 600 tl - 1400 tl - 400 tl.
Odeyemezsem icra gelirmi?
Bir ara calisiyordum. Turkcel e borcumu odefim. Isten ciktim ve su an odeyemiyorum. Uzun suredir ses yok. Ilerde sorun cikarmi? Icra gelir mi?
Su an sgkli degilim. Uzerimde mal varligim yok.
Borcta 600 tl - 1400 tl - 400 tl.
Odeyemezsem icra gelirmi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar