9 ayEskiden evlendiğin kişiyle sadece ölüm ayırırdı şaka değil sahiden karısını çayın şekeri yemeğin tuzu yok diye döven adamlar 45-50 sene evli kaldılar. Hoş bir durum kesinlikle değilmiş ama baktığın zaman evlilikler uzundu. Şimdi insanların istekleri değişti sosyalleşme ortamları çeşitlendi rekabet keskinleşti millet diğerinin kolundaki sevgilisini alıyor. Sosyal medyada üzeri bile kırılmadan toz pembe yaşayanlar "Bizim bunlardan neyimiz eksikte böyle bir hayatımız olmayacak dedirtti" ayrılıklar kolaylaştı. Evlilikler azaldı.
155 Yorumla
En İyi Cevaplar
s 9 ayEkonomik sıkıntılar insanları yıpratıyor, evlilikleri sürdürmek bu yüzden zorlaşıyor.
Bir de evlenirken aman o olsun aman bu da olsun diye diye bir sürü borcun altına giriliyor.
Kadınların ekonomik bağımsızlığı artınca mutsuz oldukları evliliklerden çıkmaları kolaylaşıyor.
İletişim eksikliği ve çatışmaları çözmekle uğraşmakta büyük etken.
Toplumda bireysel haklar öne çıkınca, mutsuz evlilikleri sürdürmek yerine bitirmek daha kabul gören bir durum olmuş.10 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 351 cevap paylaştı. Kadın erkek görevleri karıştı, artık evliliğin kimseye faydası kalmadı, erkek de her işi yapabiliyor kadın da, erkeğin kadına kadının da erkeğe ihtiyacı yok, kimse kimseye tahammül edemiyor ve herkes yeni insanlarla tanışıp kaçamak yapma derdinde... çok normal artması.
00 Yorumla
9 ayEvliliği basit sanıyorlar hemen evleniyorlar ya evlilik çok zor. Milyonlar gerekiyor artık evlenmek için , evlendikten sonra maddi yetersizlik oluyor , tahammül etmemeye başlıyorsun. kesinlikle kendinden emin olan evlensin. Sırf evlenmek için evlenmesinler
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Boşanmaların artmasının birçok sebebi olabilir. 🌀 Eskiden toplum baskısı veya ekonomik bağımlılık nedeniyle boşanmaktan çekinilirken, artık insanlar mutluluklarını ön planda tutuyor. Eğitim düzeyinin yükselmesi ve bireyselleşmenin artması da bu durumda etkili. Ayrıca iletişim kopukluğu, sadakatsizlik, şiddet gibi konular evlilikleri zorluyor. 😔
Son yıllarda sosyal medyanın da etkisiyle beklentiler daha farklı hale geldi. İnsanlar, daha iyi bir hayat hayali kurarken, gerçeklere uyum sağlamada zorlanabiliyor. Ne olursa olsun, sağlıklı bir ilişki için sevgi kadar karşılıklı saygının, empati ve açık iletişimin de her zaman önemli olduğunu düşünüyorum. ❤️10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
9 ayİnsanların tahammül seviyesi sabrı yok denecek kadar azaldı , insan kendine bile sabredemiyor bazen , buda evlilikleri olumsuz yönde etkiliyor birde artık herkesin ekonomik özgürlüğü olduğu için bencil davranmasi ve müdane etmemesinden kaynaklı oluyor, herkes ben dediğim olacak diyince tartışmalar da kaçınılmaz oluyor
11 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 ayÇünkü evliliklerin çoğu sağlıklı değil.. İnsanlar empati saygı kişisel alanlar gibi şeyleri bilmeyerek büyüyüp kendilerine bile saygı duymuyorken bir evin içinde yabanculasiyorlar.. Eskiden katlanıp devam edilirdi.. Uygun şartlar olussa eskiden evlilikler söyle böyle demez boşanmalar sahit olurduk.. :))
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 ayKadınlar edepsiz erkekler merhametsiz de ondan. Kimse kimseye tahammül edemiyor. Günümüz insanının beyni evlilik müessesesinin ağırlığını kaldırmaktan uzak kimse sorumluluk almak istemiyor herkes tutturmuş bir özgürlük Masalı şeytanın peşine düşüyorlar
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kadın çalışmasinin çok fazla etkisi var kesinlikle.. bir sorun olduğunda çözüme değil de nasıl olsa ben başımın çaresine bakarım diye ipleri koparmaya tercih ediyorlar.. kimse birşeyleri düzeltmek için uğraş vermiyor , fedakarlık etmiyor hep ben ben şeklinde bir hayat felsefesi benimsiyor bu çok üzücü bu şekilde de bir feslefe ile en ufak aksaklıkta olmuyor deyip çekip gidiyorlar
18 Yorumla- 9 ay
Gerek yok ben laf çarpman için dememiştim ki
- 9 ay
Peki , sadece kadınlar ile ilgili yorum eksik olur diye söyledim erkekler gerekli sorumluluğu alır kadına yeterince destek olursa büyük çoğunluğu belirsiz bir macera ya atılmak yerine zaten evli olduğu ve gereken desteği gördüğü kocasından boşanmaya hevesli olmaz ya da mecburen boşanmak zorunda kalmaz burada yüzde 80 erkek yüzde 20 kadın hatalı diye düşünüyorum boşanmalarda
- 9 ay
Teşekkür ederim 🙃
9 ayEvlilik, bana göre eşlerin birbirini dengelemesidir ancak taraflardan biri ya da bazen ikisi bir fayda sağlamak için çabalamıyor. Aksine sürekli diğer taraftan bekliyor. Bu da dengenin kurulmasını engelliyor. Dengenin olmadığı her şey de yıkılmaya mahkumdur maalesef.
Dün bir cümle okudum "Karşılığında bana yoldaşlık sunmayan kişilerin yalnızlığımı çalmasından nefret ederim" diyordu. Aslında olay tamamen bundan ibaret.00 YorumlaSosyal medyanın büyük etkisi olduğunu düşünüyorum ve sadece aldatma odaklı değil. Kişiler düğünlerde evlerde fenomen olan kişilerden gördüklerini yapma, alma isteği doğrultusunda birbirlerini bunaltıyorlar. Kısaca özentilik ve sosyal medya kullanımı büyük etken.
00 Yorumla
9 ayİnsanlar eşlerine vermek üzere onlara verilen duyguları... sevgi sabır gibi değerleri evlenene kadar birçok kişiyle yaşayıp tüketiyor... güzel bir söz var çok kadın hiç kadındır yalnızlıktır sonu... ve evlenildiği zaman eşe asıl hak sahibine verecek bir şey kalmıyor anlayış ya da tahammül olmuyor... o yüzden.. idareli kullanmak lazım sevgiyi herkese dağıtıp tüketmek neden eşin hakkına girmemek lazım...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.
9 ayÇoğu insan katılmayacak bana ama bir şeyi ne kadar dillendirirsen toplumlar o şeyi yapmaya o kadar meyilli olur. Sürekli boşanmak, aldatmak, işte evlilik kötü vs vs şeyleri dillendirirsen bu tarz şeyleri çok düşünmeyen insanların aklına sokarsın. Ve zamanla onlar eskiden uzak ihtimal gibi duran bu kavramları olağanlaştırır. Bu yüzden artık en ufak bir zorlukta akıllarına boşanma fikri geliyor.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı.
9 ayKesinlikle sosyal medyanın boşanmalarda rolü çok büyük olduğunu düşünüyorum.
İkincisi de insanların artık birbirine tahammülü kalmadı.
Bı diğer sebep de yaşam kalitesi çok düştü, insanlar bunalıyor sanırım.20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayÇoğu kişi artık sevdiği kadına değil arkadaşına bile tahammül edemez duruma geldi. Biraz önce arkadaşın birisi anlatıyor en sevdiği arkadaşı ile kavgasını gerçekten çok komik bir durum. Ama işte tahammül sınırları azaldı hep bundan her şey bundan kaynaklanıyor.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 9 ayÇok etken var ya. Genel sebebi ekonomik durumlar yüzünden olan huzursuzluk. Yani iki tarafın da suçları var
10 Yorumla insanlar egolarını yendiğinde ortak paydada buluşabilir bi tarafın egosu ağır basınca payda dengesizleşir ve sonuç kaçınılmaz olur. aslında çoktan boşanıyorlarda da kafalrında uygun koşulu bulunca ayrılıyorlar
00 YorumlaAldatma olabilir, cinsel ilişkilerdeki tatminsizlik olabilir başka mantıklı bir sebebi olamaz bence. Evet benim de dayımın kızı boşandı kocasıyla hiç beklemezdim yakın akraba olunca insan şaşırıyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
9 ayİnsanoğlunun açlığının nirvana noktasına ulaşmış olduğu ve daha da zirveyi hedeflemesinden kaynaklandığını.
Doymamış yağın bile doyum noktasına ulaşması bu kadar mümkünken insanoğlu acaba neyi planlıyor.00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
9 ayKadınlar artık kendini değerini biliyor ve kendilerine saygı duyuyorlar da ondan
10 Yorumla
u 9 ayBoş ver, artsın. Anlaşamayan birbirini sevmeyen çiftler kendini evliliğe mahkum etmemeli zaten. Önceden her şeye susan ve sabreden bir nesil vardı, şimdi yok.
00 Yorumla
9 ayboşanmaların tek sebebi yaşanılan ilk görüşün aşk olduğunu düşünen ve savunanlardan dolayıdır
sonrasında aşık olmadığını anlayıp ayrılıyorlar işte kafasızlar00 Yorumla6284 kadın lar şımartıldı suçlu iken mağdur kahraman ilân edildi yuva kurma çocugu kocadan yapma tüm şehir le ilişki yaşa dolandır çünkü sen ayakları üzerinde durup yapan güçlü cumhuriyet kadını sın diye telkin edildi kadın lar kanunlarda destek leyerek aile yi bitirdi
04 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 391 cevap paylaştı.
9 ayKimsenin kimseye tahammülü kalmadı herkes özgürlük peşinde karanlığa hapsolmuş aydınlanalım dien yok
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 632 cevap paylaştı.
9 ayKaygana.. 😀
Her sabah adamı işe yolladıktan sonra olanı biteni anasına rapor ederse olacağı bu 🤣🤣
00 Yorumla
9 ayAynı evin içinde dip dibe olmaya alışamıyor insanlar, gözlerine batıyor her şey, maddi konularda var tabi
00 YorumlaEkonomik özgürlük ailenin arkanda durmasi falan bence iyi bişey eskiden mecburiyetten katlanıyordu insanlar
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. Nafaka dolandırıcılığı.
1 günlük evliliğe bile ömür boyu nafaka bağlandığı için kadınlar evlenip boşanmayı meslek haline getirdi.00 Yorumla
9 ayİnsanlar akıllandı. Kimseye tahammül etmek veya yanlışları göz ardı etmek zorunda olmadıklarını anladılar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
u 9 ayTahammülsüzlük çok fazla ve saygının tükenmesi...
Müsaitsen bir bakar mısın? Dm kapalı yazamadım...
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı.
9 aySosyal medya
https://www.youtube.com/embed/ShjY_s2o6pA00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 538 cevap paylaştı.
9 ayKadınların tek bir erkekle yetinemek istememesi. Daha doğrusu kadınların beklentilerini tek bir erkeğin karşılamasının imkansız olması.
02 Yorumla- 9 ay
İşte buda erkeklerimiz in hayvanlaşmasından kaynaklı bir durum. Hayvanlar bile nefsine sahip çıkarken, bizim insanoğlumuz cinsel arzularını dizginliyemiyor sorun orada.
- 9 ay
@sulateen444 tamam en çok sana verecekler
Karmalar çok karıştı da ondan Kimin eli kimin cebinde belli değil
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 946 cevap paylaştı.
9 ayAldatmalar arttı birde kumardan boşananları çok duymaya başladım
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Aynı evi paylaşmanın zorluğunun etkisi. Sevgili olmaya benzemiyor bu iş
00 YorumlaAldatmalar arttı
Ekonomik sıkıntılar
Tahammülsüzlük00 Yorumla
9 ayHuzursuzluk sadakat yok birbirini anlaşamamaz lık vs daha neler neler
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
9 aySevgi Saygı Sadakat bunların biri eksilince evlilik bitiyor
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 795 cevap paylaştı. Maddiyat sonrası güvensizlik sonrası Sosyal medya etkisi sonrası alttan almıyor 2 tarafta.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Ekonomik sartlarin her gün bozularak bu günlerde hat safhada gelmiş olunmssı
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ayPek çok nedeni var. Linç yerim iki taraftan da sessizlik joker hakkımı kullanayım.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 601 cevap paylaştı.
9 ayYa bence maddiyattan kaynaklı huzursuzluk varlıkta yoklukta bence
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. boşanmaların en büyük sebebi tabiki evliliklerdir. evlilikler olmasa boşanmalarda olmazdı 👌👌
00 Yorumla
9 ayEn etkili neden sosyal medyadır, sonra diğer etkenler gelir...
00 Yorumla
9 ayTahammülsüzlük ve iletişim eksikliği diye düşünüyorum
00 Yorumla
9 ayKadının çalışma hayatına girmesi ile ve sosyal medyadan gördükleri kadarıyla alternatifleri çoğaldı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayBen sosyal medyadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum herkes herşeye erişebiliyor sosyal medyadan bulup karısını kocasını aldatanlar var.
10 Yorumla
9 ayTahammülsüzlük, anlayışsızlık ve yetinememe duyguları ön planda olduğu için
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
9 aykimsenin en ufaK birşeye tahammülü kalmıyor zaten hep menfaat evlilikleri. alltan alayım diyen yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 aydoğru insanla evlenmediğini anlıyor çoğu insan
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 aybu neden şaşırtıyor ki az çok bir fikri nvardır sonuçta aynı çoğrafyada yaşıyoruz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.
9 ayson senelerde olan bir şey değil bu 20 yıldan bu yana sürekli artıyor
00 Yorumla Çünkü artık ilişkiler çok basit şeyler haline geldi maalesef 😐😐
00 Yorumla
9 ayCevap telefon. İnsanlar telefon çıktı çıkalı her türlü pisliği yapmaya ve gizlemeye başladı.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Görücü usulü olmadığı için..
10 Yorumla
9 ayGerçek aşk ve güven olmadan evlenildiği için.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Aradığini bulmak çok zor
00 Yorumla
9 ayKimsenin kimseye tahammülü kalmadı
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Tahammül etmek istemiyor kimse kimseye…
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. insanlar değişir
00 YorumlaHep seks demişimdir. Evliliğin yüzde 70 sexdir.
00 Yorumla
9 ayİletişim eksikliği ve güvensizlik diye düşünüyorum
00 Yorumla
9 ayBen de anlamıyorum ama dediğin doğru
00 Yorumla
9 ayÇok acele ediyoruz her şey için.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 761 cevap paylaştı.
9 ayTahammül kalmamış
00 Yorumla - Devamını Gör (14)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 