Bir evin tek gelini olmak kötü bir şey mi?

Benim nişanlım tek evlat. Kaynanamın başka oğlu yok kızı gelini falan da yok. Evin tek gelini benim. Bu durum beni rahatsız eder mi?

Bir evin tek gelini olmak kötü bir şey mi?
Cevapla