Arkadaşlar lütfen doğruyu söyleyin nolur kim haklı?

Ev işlerini genelde annem yapar yemeği de hep annem yapar ( temizlik dediğim şey sabahları yarım saat süren bir süpürge tutmak sadece )

Ben kpss çalışan biriyim. ( müsait oldukça temizliğe de yardım ettim bazen annem şurayı burayı süpür der hiç ikiletmedim ama genelde hep annem yapar evet )

( yemek konusunda da asla babam yokken yemek yapmaz bazı günlerde babam evde olmuyor babam olmadığı zamanlarda ben ekmek arası birşeyler yerim , yemek yapsın diyen yok zaten istesem kendim yaparım)

Durum şu ; Bugün çok tartıştık, annem dedi ki sizin için verdiğim emeklere yazıklar olsun dedi ev işi yaptığınız yok yemek yapmayı dahi bilmezsin dedi , değmezmiş hiç dedi.

Bende dedim ki ; sen yemeği zaten babama yapıyorsun bizde onun yanında yiyoruz babam yokken yemek yaptığın yok, zaten sana yemek yap diyen yok konu bu değil ama herşeyi benim için yapıyormuşsun gibi davranma dedim. Ev işi dediğin şey zaten sabahları yarım saat süren bir temizlik dedim onu da yapsan ne olacak ben burada kpss çalışıyorum birsürü işim var yoğunum alt tarafı sabahları bir süpürge yapacan dedim senin başka bir işin yok ama benim işlerim çok dedim.

Nankörsün sen dedi. Azıcık bir süre ayırıp temizliğe de yardım edersin bu evde sende yaşıyorsun gibi şeyler söyledi.

Hangimiz haklı?

Ağır mı konuşmuşum?

Arkadaşlar lütfen doğruyu söyleyin nolur kim haklı?
Cevapla