Eşimin abisinden ve eşinden rahatsız olmam normal mi siz olsanız rahatsız olur musunuz?

Milletin içersinde kaynım çocukları oyuncak bebekler getirdi bizim daha çocuğumuz yok o oyuncak bebekler hakkında onları yengeniz amcanıza verin ( kendi isimimizi de söylüyor) onlar sokakta taşısın diyor
Öyle sinir oldum ki kalabalığın içinden herkese göre bu şaka tabi
benim en sevmedim şeylerden bir tanesi emir vakilik eltim kaç defa yaptığına şahit oldum
birde annem ta Ankara 'da hataya beni ziyarete geliyor bir hafta oturdu gitti yanıma gelip "valla annen çok oturmuş" diyor
Yoksa ben mi çok kafaya takıyorum bazıları dedi ki bana bunlar sizi kıskanıyor biz yeni evliyiz bunlar 7 8 yılık evliler iki çocukları var bizim evde ne varsa onların evinde o var oldu
Kaynanam benle yaşıyor ve her geldilerinden sanki annelerini evi gibi annemin yanına geldim annemgile geldim demeye başladılar nenemin evi nenemin evi diye sırf bu yüzden kaynanamla artık yaşamak istemiyorum
Eşimin abisinden ve eşinden rahatsız olmam normal mi siz olsanız rahatsız olur musunuz?
Cevapla