Neden ısrarla istenen şey olmaz?

Arkadaşlar benim yaklaşık 2 senedir ısrarla istediğim, dua ettiğim bi konu var ama elimden gelen herseyi yaptığımı düşünüyorum. Ben ne kadar istesem de ısrarla dua da etsem 2 senedir olmadı ve bugün olma ihtimali dahada imkansızlaştı kaç defa vazgeçtim ama yine kendimi aynı duayı ederken buldum ve bugün daha da inkansızlastı artık ne yapsam bilemiyorum vazgecmek de istemiyorum ama mecburum neden böyle olur ki

Neden ısrarla istenen şey olmaz?
Cevapla