Artık yaşadığın evde fazlalık olmak?

26 yaşındayım mühendislik mezunuyum KPSS çalışmak için avmdeki ayakkabıcılık işimden çıktım daha önce 2 yıl da çalıştım sınavı kazanamadım son kez deneyeyim dedim ama artık herşeye çok geç kalmış gibiyim üstüne üstlük evde fazlalık olarak yaşıyoruz utanmasalar git evden diyecekler çok sıkıntıdayım ve ders de çalışamıyorum napıcam ben zamanında çalıştım baktım para getirince iyiydim ama kendi işim hariç her türlü işte çalıştım kasiyerlik yaptım satış danışmanı temizlikçilik her şey 16 yıl okudum bişey olamadım ve hayatım bitti ne sevdim ne sevildim yeni 26 yaşıma yeni girmeme rağmen gören 26 sanmaz daha büyük sanar öyle bi yıkıldım ki bıktım bu hayattan kendim hariç herkese koştum ama benim yanımda kimse yok artık yaşamak bile istemiyorum napıcam ben
Güncellemeler
9 ay
Saçmasapan konuşmak için konuşanlar hariç herkese teşekkür ederim Allah hepinizin yardımcısı olsun
Artık yaşadığın evde fazlalık olmak?
Cevapla