Kötülüyor mu bana mı öyle geliyor?

Bi yakın arkadaşım bi yakın arkadaşımı bana karşı kötülüyor gibi hissediyorum. işte onunla ilgili yok kızları düğününe çağırmaz seni de çağırmaz, yok evlenince rahat rahat artık oturamazsınız, yok vize ve final sınavları sonrasında sınavım kötü geçti diyor iyi alıyor çalışmadım diyor iyi alıyor diyor. bahsettiği arkadaşım gayet de sınavının iyi geçtiğini hissettiği zaman iyi geçti diyor çalıştığını da benden hiç saklamadı, kütüphaneye gidecekti bi keresinde mesela bunu başkalarının yanında da söyledi, ayrıca düğün meselesi hakkında da olur mu kız erkek birçok kişiyi davet ederim tabiki dedi. ayrıca ben okul birincisi olmak istiyorum böyle bi hayalim var mesela sen değil başkası (sınıftaki başka bi kızın adını verdi) olur bence dedi. insan birine hayalini anlattığında böyle bi şey denir mi

Kötülüyor mu bana mı öyle geliyor?
Cevapla