Sizce de feminizmin artık yasaklanması gerekmiyor mu?

Ben feminizmin kadınların hakları için mücadele ettiğini asla inanmıyorum çünkü bu mücadeleler bu yüzyılın mücadelesi değil. Kadınlar iş hayatında en üst pozisyonda çalışabiliyorlar ve pozitif ayrımcılıkla işlerinin daha kolay olduğunu düşünüyorum aynı şekilde yasal olarak baktığımızda bile kadının birçok üstün olduğu haklara da sahip olduğunu düşünüyorum. Günümüzdeki feministler sosyal medyada gözlemlediklerim kadarıyla evlilik kurumunu hedef aldığınj görüyorum. Kadının kocasına kahvaltılık hazırlayanı hizmetçi, yuvası için fedakarlık yapanı da keriz olarak damgalıyorlar. Buna kim dur diyecek?
Sizce de feminizmin artık yasaklanması gerekmiyor mu?
Cevapla