Doğum günümü unutan eşime ne yapmalıyım?

Dün benim doğum günümdü. Akşama kadar bekledim kutlar diye belki hediye almıştır diye düşündüm gece geç saate kadar bekledim, belki de beni denemek istiyor ne tepki vericem die hiçbir şey söylemedim veya belli etmedim eğer sürpriz falan yapıcaksa diye. Gece artık geç saat oldu yatağa gittim yattım ama hala içimde bi umut kutlar diye bekliyorum. En son dayanamadım bana söylemek istediğin bişy var mı ddim. Ne gibi flan dedi. Sonra unuttuğunu söyledi hatta doğum günümun hangi gün olduğunu bilmediğini söyledi. Çok canım acıdı, sadece sevgim ve emeğimin karşılıksız olduğuna üzülüyorum ddim yattım. Sonra 1 saat kadar ağladım o hiçbir şey yapmadı telefonuna baktı sadece. Ağladım ağladım uyudum sonra. Oysa bi kaç gün sonra evlilik yıl dönümümüz. Ve ben ona hediye almak için bi haftadır çaba sarf ediyorum. Canım çok acıyor ne yapabilirim.
Doğum günümü unutan eşime ne yapmalıyım?
Cevapla