Arkadaşlar bazen hiç konuşmak istemiyorum kimseyle neden sizce?

Arkadaşlar bazen hiç kimseyle konuşmak istemiyorum konuşmak istesemde sanki tutuluyorum bunun sebebi nedir sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlar yeterli değil
Arkadaşlar bazen hiç konuşmak istemiyorum kimseyle neden sizce?
Cevapla