Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlar yeterli değil
Yorgunluk olabilir. İnsanların seni yorması olabilir. Muhabbetten sıkılmışsındır. İnsanların senin anlatığın konuştuğun şeyi anlamamaları olabilir vs vs bazende keyifsizlik mutsuzluk yapar bunu içine kapanırsın
bir çok sebebi vardır...
Hmm ben kendime göre anlattım :)
Bilmiyorum...
Bende. Sanırım konuşup kendımı yormaya deger ınsan bulamıyrom
O durumlarda içinde konuşan birisi var.
Onu dinlemen gerektiği için konuşamıyorsun.
Cevap
0Cevap
Yalnız kalmaya ihtiyacın var biraz kafanı dinle insanlardan bıkmışsın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar