Çok yakin bi arkadaşım annesini kaybetti napacagim?

Cidden çok yakındık annesi uzun sure yoğun bakımdaydı ve 2 3 gun once vefat etti. Uzak mesafede oldugu icin yanina gidemedim, yapabileceğim sadece telefondan aramak sormak yazmak. Bundan sonrasında nasıl yapacagim yazarsam ne yazacagim lutfen yok gosterin. Allahim onun içindeki acıyı biraz olsun bana ver kalbini hafiflet diye dua ettim, garip gelebilir ama galiba duam kabul oldu, günlerdir ağlıyorum sanki kendi başıma gelmişçesine. Ama bu sürecte ona nasil destek olmam gerektigini bilmiyorum.
Çok yakin bi arkadaşım annesini kaybetti napacagim?
Cevapla